Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Vatanperver benim Mehmed'im

Vatanperver benim Mehmed'im
 

Askerim nöbette,


Bir taraftan Mehmetçik operasyonlarda bu vatandaki herkesi din, dil, ırk ayırt etmeden korurken bir diğer taraftan da bizleri bir çukura çekmeye çalışanlar ne din, ne ırk demeden kahpece saldırıyorlar arkamızdan, gecenin bu saatinde aramızda yaşayan, her zaman yanımızdan geçenleri satırlara dökmek istiyorum, her zaman aramızdan geçen bu toprakların “Aramızdan” dediği bu hainleri kelimelere boğmak istiyorum bu gece. Can saydığınız aynı takımı tuttuğunuz biride olabilir, belki de sizden yolda ateş isteyen biride, ne senin benden ne benim senden farkım yok hâlbuki ben seni benden gördükçe sen beni kalleşçe arkamdan vuruyorsun, ben seni benden görüp selam verdikçe sen Mehmedime mermi sıkıyorsun, kardeşlik nedir bilmeden kardeşlik türküleri söylemek mi senin şerefin? Kardeşlik nedir sen bilir misin? Ben söyleyeyim bilmesin, Senin hiç arkandan kardeşin vuruldu mu ki bilesin? Vurulmadı! Çünkü Mehmet kardeş vurmaz, bunu sende iyi bilesin, ya da senin konvoyuna kahpece biri bomba bıraktı mı ki anlayasın? Anlayamazsın, çünkü bombayı aynı takımı tuttuğumuz biri, evet aramızdan biri bu vatanda yaşayan ama bu vatanda kan kusmaya yemin etmiş biri bıraktı, Dershanenin önünde hiç baban öldürüldü mü alçak bir bomba ile? Öldürülmedi dimi? ektiklerinin ne olduğunun farkında bile olmadan ülkemize kin kusanlar bugün sizi kelimelere boğacağım, içimizdeki acıları dilimize düşen kelimeleri saçacağım gecenin bu saatinde ben sizin gibi gizli isimler ile çıkmam, bu vatanın evlatları gibi bende göğsümü siper ederim. Ama bana delikanlı olun yorumlarınızı dahi bana kendi isminizle bırakın eğer o vatanımın sırtındaki hainlerseniz. Birlik isterken arkamızdan vurulmanın acısını kardeş dedikçe yapılan ihanetleri bir kere daha vurmak istiyorum suratlarınıza hainler, yazımda bu memlekete vatanım diyemeyenleri yere gömmek istiyorum. Bu memlekette biz aydınlığa koştukça kara çarşaflarını üstümüze geçirmeye çalışanları karanlığa boğmak istiyorum. Ne bir kişiye bomba atıyor ne de yoluna pusu kuruyorum işte kelimelerimle kah elimden geldiğince kah hatalarımla en azından özüm sözüm bir olarak yazıyorum, adımı saklamadan, dağ aralarından pusu ile saldırır gibi değil Mehmedimin yüzyıllardır dik yürüdüğü gibi çıkıyorum karşınıza. Bu vatanın acısını sırtlayan biri olarak yazıyorum, vatanım ağlarken bende bu yazımda vatanımın gözyaşlarına ortak olmak istiyorum.


Hepimiz biliyoruz aramızdaki hainleri, her bir yorumda ya da bir köşe başında bir alçak bomba ile çıkıyorlar karanlıklardan, işte bir gazete hem de Türkiye’mden adı da “Gündem Gazetesi” ve bunun gibi daha birçok paçavralar, içerisinde terör örgütünün propagandaları ve dağda uçaklara mermi sıkan teröristler hemen altında ise Türkçe yazılmış yorumlar, yanlış duymadınız kendi ana dilimizde yazılan onlarca yorum ve teröristleri öven bomboş kelimeler, vatanın her karışına ekmek istedikleri kan çiçeklerini tohumlarını saçmışlar her bir yana, o dağda mermi sıkan haini kahraman ila eden ise içimizdekiler, bu topraktan beslenen hainler, yüz karaları, cehennemim en acı yüzünü tadacak olanlar ve bu yorumları yazanlar aramızda çok yakınımızdakiler belki de, aynı okullarda okuyan aynı otobüslere binen insanlar, kardeşlik türküleri söylemeyi barışı demokrasiyi ağızlarına alan ama daha 10 gün önce yine içimizden canları alçak bir bombayla alanlar da bunlar, aynı tribünde takımımızı desteklediğimiz ama ardından sopalar ile asker taşlayan bunlar, kardeşlik türküleri söylemek ise amacınız neden bomba koyuyorsunuz kahpece? Eğer bu vatan benim diyemiyorsanız neden tribünlerde omuz omuza bağırıyorsunuz? kendi deyiminizle gerilla diyerek övdüğünüz hainlerin aramızdan Kürt olsun Türk olsun kardeşlerimizin canlarını alırken ne hissediyorsunuz, 20 yaşında elinde teskeresini almış askere kurşun sıkarken hangi kardeşlik türküsünden bahsediyorsunuz, gerilla dedikleriniz köylerde gece inip katliam yaparken ne geçiyor aklınızdan. Müslümanlık dediğiniz kardeşleri öldürmekse ben Müslüman değilim, dağlardan gece haince sızan ve kalleş gibi köşelere bomba koyan ben değilim, bu ülke öğretmenleri doğuya yolladıkça vücutlarına keleş sıkanda ben değilim, Kürt bir vatandaşımızın dahi canı yandığı zaman yüreğim yanarken bu gerilla videoları ile barış naraları atarken hiç mi vicdanınız sızlamıyor? .Hem sıcacık evinizde bu memleketin evlatları tarafından korunuyorsunuz hem de o evlatların geçtiği yerlere bomba koyup yuvaları yıkıyorsunuz. Ne isminizi veriyor nede yüzünüzü yayınlıyorsunuz delikanlı iseniz kelimelerinizi çıkarın karşıma, ben dağda gezen hain değilim, ben Kürt kardeşim öldüğü zaman halay çeken göbek atan biri değilim, ben takımımı destekledikten sonra polisle çatışan militan gibi yüzümü saklamıyorum, çünkü ben utanmadan anlım açık geziyorum. Sizin geçtiğiniz yola bomba koymam, Mehmetlerin geçtiği dağlara ben sizin gibi mayın ekmem. Doğudan bir misafir gelse Allah misafiri der başımın üstüne koyarım, yorumlarda vatanıma laf etmem, barıştan söz edip gidip 18 20 yaşındakilere kurşun sıkmam, Mecliste barış istiyoruz diyerek aslında içlerinde kan kusanları da biliyoruz. Haydi, barış istiyorsanız delikanlı olun geçin benim karşıma ben Mehmedim, ben dağda mayın koyup şehit ettiğiniz Mardinli Hasanım, ben o gün dershanede okumak isteyen Mustafa’yım çıkın karşıma, yüzlerinizi gizlemeyin artık, delikanlılık yaşadı bu topraklarda ve yaşayacak siz delikanlı olmasanız bile, ben hiçbir Kürde düşman olmayacağım bazılarınız bana şimdiden düşman olsa bile, ben o mayına basıp sakat kalacağım siz evinizde gülseniz bile, ben önce size çiçek vereceğim siz bana keleş doğrultsanız bile, haydi hainler işte buradayım yüzüm açık anlım açık mermi sıkacaksan bana da sıkın ne olacak, yerim cennet olsun ama benim Vatanım Sağ Olacak, Biz çok Mehmet verdik bu vatanın bağrına biride ben olayım ne olmuş. İçimiz kan ağlasa da gencecik yiğitleri verirken toprağa en azından sizin gibi kalleşçe çıkmıyoruz taş aralarından. Biz Mehmet’e yakışır yaşıyoruz yeri geliyor Mehmede yakışır canımızı veriyoruz. Hadi barış türküleri söyleyenler sizde açın göğüslerinizi delikanlı iseniz, ben sevmediğiniz bir Türküm, değil mi? ama siz benim sevmediğim Kürt değilsiniz ben asla bir Kürde düşman olmadım çok iyilerini de gördüm, aynı sofrada yemek yedim, onlar zaten alınmaz bile benim laflarımdan, alınmak isteyenlere cevabım alınmayacaklarını bildiğim halde, o yorumları yazan hainlere cevabım beni şimdi bulup keleş ile taramak isteseler bile, inşallah yazımı okuyup karşıma delikanlıca çıkarsınız dağ aralarından mermi sıkmak yerine, haydi işte bu gün o yorumları yazanlar, ben buradayım ama ben biliyorum ki anlı açık olanın karşısına çıkmazsınız çıkamazsınız, hepinize yazıklar olsun… Memleketimde yaşayan bu vatana gönül veren tüm canlara canım feda olsun.
Doğuda askerliğini yapan ve ülkemi gece gündüz savunan tüm askerlerimize selamımı yolluyorum, bu vatanda kalbi yurdumuzun bütünlüğü için atan tüm dostların alnından öpüyorum. Yazımda toprağına vatanına bağlı hiçbir Kürt vatandaşımızın adını dahi anmadım asla da anmam, amacım PKK yanlısı olup hepimizi arkamızdan vuranlara onların sıktıkları mermilere karşılık kalemimle ufak da olsa bir cevap vermek.

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..