Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

Vatansever

Vatansever
 

Merhaba Genç Vatansever…

Bilgisayar üzerine eğitim alman ve bu konuda öğrenim için Bulgaristan’da okuman herhalde senin tercihindi… Diplomanı alıp, askerliğinden sonra, umarım arzu ettiğin, severek yaptığın bir işin olur.

Oğlum Murat, oda senin gibi bilgisayar konusunda eğitim aldı. Şimdi on aylık asker, beş ayı kaldı teskeresine. Müzik işi ile uğraşıyordu. Gelince herhalde bıraktığı yerden devam eder.

Kızım Gizem 25 Aralıkta Onatlısına girecek. Lise birde okuyor.

Seni üç kişilik aile olarak tanıyorum. Annen, Baban ve sen Ferdi Vatansever…

Onlarca blog arkadaşlarım senin için tek yürek olduklarına inanıyorum… Seni bir an evvel okulunda görmek istiyoruz… Başaracağına inanıyoruz…

Sevgili Ferdi… Geçmiş olsun... İçindeki sevgi ateşi hiç sönmesin…

Seni yürekten kucaklıyorum… Ailene sevgi saygılar.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..