Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Vaveyla

Vaveyla
 

Batmam elin üstüne diken değilim


 

Deprem değil
 
Zangır zangır titrediğimden 
Sevmişim enkazları
Yıkadım sanmışım sokakları
Gecesinden sabahına
Gözümün yaşıyla..
 
Koynuna girmek istemişim azrail'in
Attila'nın kitabının arasına sıkışmak
Köşebucak kucak aramışım Can Baba'da
Ondört dergi beş kitap almışım
Boşluklarına yazdığım kendimi
Okumadığım
Okuyamadığım..
 
Aşık olduğum adamları saysam bir bir
İki iki kaçar .........  diyenler
Ne bilsinler kuma'sıyım 
Volkan'ın
Nazım'ın 
Can'ın 
Attila'nın..karılarının..
....
İnan dokor bey
Vallahi yutmak istemedim hapı
Ben yapmadım bu diken faciasını
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..