Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

04 Ocak '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Vay anasini...

Vay anasini...
 

Birsey geliyor aklima. Diyelim ki, birisinin elini, oburunun yanaklarini opmemisim zamaninda. Vay anasini, diyorum kendi kendime. Diyelim ki; bir sey yapmisim, kendimi hic begenmedigim. Kendime yakistiramadigim. Vay anasini, diyorum, hatirladigimda. Kendi kendime. Vayliyorum.

Birilerini aramisim. Not birakmisim. Cevap bile vermemisler.

-Ne yaptim lan ben bunlara? yerine, vay anasini cektiriyorum.

Senden kucugun telefon kapatmis yuzune;

-Sen kim oluyorsun?

diyemiyorum. Kendi kendime, vay anasini diyorum...

Olmadik bir yerde, olmayacak zamanda, birine essekce birsey demisim. Aklima geliyor. Yanlisimi biliyorum. Soz agizdan cikmis, seneler gecmis, dedigin insan kaybolup gitmis... Geriye donusun yok.

-Vay anasini... diyorum.

Diyelim ki gece yarisi kapim calmis. Acmisim. Babam. Yanina da Kestel'den komsulari takmis getirmis. Usulca kulagina egilip;

-Yerimiz yok baba...

demisim. O benden kacmis. Hanima gitmis. Yerlere birseyler sersin, diye. Simdi aklima geliyor.

-Ulan hiyar, demiyorum kendime, vay anasini diyorum. Vay anasini...

Birara, vay anasini, agzimdan sesli cikmaya basladi. Bizim kari, kiz, oglanlar soruyorlar:

-Yine kimi vay anasiladin?

Baktik, vay anasi demekle olmuyor.

Yazmaya basladik...

Vay anasini....

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..