Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Vay Anasını Sayın Seyirciler

Vay Anasını Sayın Seyirciler
 

Salih Arıkan


Bakım ödeneği evinden çıkamayan öz bakım becerilerini yerine getiremeyenlere bakanlara verilen bir ödenek. Ama uygulamalar çok farklı yürüyende alıyor sürünerek yürümeye çalışanda alıyor. Hatta bazen yürüyen alıyor sürünerek yürümeye çalışan alamıyor. Bu daha çok sosyal desteğe dönüştü.

İşin püf noktası eğer ağır engelli raporu alırsanız bu parayı alıyorsunuz.  Adam bakım ödeneğinden faydalanıyor. Sınava giriyor memur oluyor. Yahu bakıma muhtaç olan nasıl oldu da çalışan oldu.

Biraz önce duyduklarım dudakları uçuklatacak cinsten. Bu parayı emeklilerden de alan var. Biraz anlayabiliriz. Yaşa bağlı nedenlerle. Gerçi çoğu da sapasağlam evi barkı da var bakımdan da faydalanıyor. İncelemeciler gelince yatakta görünmeye çalışanlar var. Neyse efendim. Adam çalışıyor. Ve bakım parası alıyor. Daha önce çalışan bir kişinin engelli çocuğu olduğu için bu parayı alıyordu. Ama bu çok farklı adam kanlı canlı işe gidiyor ve bu parayı alıyor. Sonra biri sen çalışamaz değil çalışabilirsin raporu al demişler. O da gitmiş rapor almış ama ağır engelli raporu vermemişler.

Şimdi sıkı durun. Adam diyor ki benim hakkım ve ve dava edeceğim. Demek ki işin suyu çıkmış. Adam hem çalışıyor hem bakım parası kesiliyor. Ve dava açacak. Adamı uyarıyorum fazla karıştırma geri ödeme çıkar diyorum adam ısrarcı ya raporu yâ da sosyal hizmetleri dava edecekmiş vay anasını sayın seyirciler ne günlere kaldık.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..