Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vay başına gelenler...

Vay başına gelenler...
 

http://www.gumushane.gov.tr


Bir pazar günü çoluk çocuğu almışsınız deniz kenarında balıkçı kahvesine oturmuş, bir taraftan çayınızı yudumluyor diğer taraftan pastırma yazının keyfini çıkartıyorsunuz, bir adam girse içeriye “hadi denizin sahile attığı öteberiyi toplayalım” dese!

Ne yaparsınız diye sormuştum...

Sevgili dostum Aydın Türkeli bütün samimiyeti ile cevaplamış soruyu, bakın başına neler gelmiş;

Toplarız vallahi ali dostum....Sana bi anımı anlatayım bi tatil günüydü iğne adaya çoluk cocuk ailece geziye gittik öğleden sonra dönüşte karayolunun hemen yanı başında buz gibi suyu akan bi çeşme vardı oturup yemek yemek istedik ama etraf ...çok pisti poşeter şişeler v.s hanım ben ve kızm ile oğlum öyle bir temizlik yaptıkki oraya hiç abartısız yarım kamyon çöp topladık çeşmenin taşları yosun bağlamış hanım özene bezene sildi o çeşmeyi o yoldan gecenler bazen durupta bizi seyredenler bile oldu su almaya gelenler yorum yaptı neyse etraf pırıl pırıl oldu çöpleri yakarak imha ettim küllerine tam su dökerek temizliyodumki karayolları resmi araç yanıma yanaştı kelli felli 3 kişi ateş yakıp çöpleri imha ettim diye azar işittim sanamı kaldı buranın temizliği dediler insan ailesinin yanında azar işittimi kötü oluyo be ali.... neyse toparlanıp yolla çıktık ha yola çıkmadan çeşmeye bi yazı bırakmıştım karton kağıda yazdım yiyiniz içiniz çöünüzü atmayanız diye o memurlar yazıyı alıp yırtmışlardı.

Yolda ilerlerken birçok çeşmeye rastladım ama içler acısı yanlarına yaklaşılmıyo pislikten o gün ben ailemle temizlik yaparken millet alkış tuttu bravo dedi devletin adamlarından ise fırça yedik o günü hiç unutmam ali dostum...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..