Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Vay bee aşk varmış!

Vay bee aşk varmış!
 

Bazen kendi kendime diyorum ki acaba insanların karşı cinse duyduğu aşk denilen o sevginin farklı boyutu olmasaydı ne olurdu? Evlenemez miydik? Yoksa hayat hiç çekilmez mi olurdu? Cafelerde, deniz kenarında daima yalnız mı kalırdık, bir başımıza mı yağmurda ıslanırdık. . . ? Ben bu ve bu gibi soruların cevabını bulamadım. Çünkü ne yazık ki yaşamasını bilene zevk, yaşamasını bilmeyene acı veren o aşk var.

Kimimiz hayal ederiz ah şu kızla bir çıksam(Ben bu tabirin yanlış olduğuna inanıyorum. Bana göre doğrusu birlikte olmak, sevgili olmak, bir can olmaktır. ) hep onu seveceğim, onu hiç üzmeyeceğim, hayatımın en güzel noktasına getireceğim diye söyleniriz. Belkide duymuştur Allah sesinizi ve o yâre size karşı sımsıcak duygular hissedebilecek bir kalp vermiştir. Çok seversiniz birlikte olursunuz, fakat aksilik o ya çıkmıştır bir engel. Tüm hayaller boşa gider, yıkılır umutlarınız perişan olursunuz. Ama bir gerçek var ki atlatılmayan hangi olay var(Fiziksel engeller hariç). Birde bambaşka boyutu vardır aşkın. Aşık olursunuz yine yakarırsınız ama bu defa şans sizden yana değil ne yazık ki! Sevdiğiniz kişide ne yazık ki size karşı sıcak duygular oluşacak o kıpırtılar yok. Belkide başkası var hayatınında. Sonuç yine hüzün, yine hayal kırıklıkları.

Her iki durumda da ne yazık ki sonu hüsranla biten tablo. Ha yok mu bunun aksi olan, birlikte mutlu olan, bir ömür boyu aynı yastığa baş koyabilen var elbette ama ne kadar on parmağın kaç tanesi veya on parmaktan hangisinin yarısı, çeyreği veya % bilmem kaçı kararı siz verin.

Bu yüzden diyorum ki keşke aşk olmasaydı be. Ne güzel olurdu dimi. Nasıl olsa evlilik olacaktı, ha şöyle ha böyle. Nasıl olsa yakalınırdı mutluluk. Ne dersiniz saçmaladım mı? Ee öyle diyorsanız yaşayın bakalım. Haydi hayırlısı.

Not: Yapılan bir araştırmada tanışarak evlenenler, görücü usulüyle evlenenlerden daha mutsuzmuş. Bilginize sunulur.

 
Toplam blog
: 6
: 1602
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Atatürk Üniversitesi sınıf öğretmenliği, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Teftiş Pla..