Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
 

Vay selülit vay!

Vay selülit vay!
 

Efendim yer Zonguldak-Ereğli, Deniz Seki sahnede son dönemlerde sahne dünyasının selülit sorunu ile ilgili abartılı haberler ile ilgili eleştiri yapıyor. Bu esnada halkı aydınlatmanın, özelliklede selülit gibi şu an Türkiye'nin en önemli sorunu ile ilgili halka açıklama yapmanın heyecanı ile yanıp tutuşan belediye başkanı sahneye çıkıyor ve sadece Ereğli'nin değil tüm Türkiye'nin heyecan ile beklediği haberi şu cümlelerle veriyor; "Ben kulise girdim, Deniz hanımın ne selülüti, ne de kilosu var." İşte o anda Türkiye sokaklarını özellikle de Taksim meydanını merak ettim. Bu haber Galatasaray'ın UEFA şampiyonluğunu bile geride bırakır diye düşünmüştüm ki ya yurdum insanı Belediye başkanı kadar meraklı değil veya olayı tam anlayamadılar galiba.

Neyse biz yinede bir Belediye başkanını bu denli meraklandıran bu sorunu çözmenin yollarını bir düşünelim bakalım: önce olayı teşhis etmek, tanımlamak önemli sanırım. Efendim selülit denilen hanımların başbelası, magazinlerin ekmek parası olan şu durum özellikle bacaklarda bıngıl bıngıl garip garip kabarmalar dersek bilmem aydınlatıcı olur mu? Yani şimdi düşünün güzel bir bayan plajda güneşlenecek anaaa o da ne selülit...Eeee boşuna ünlü bayan sahne sanatçılarımız,mankenlerimiz ve bilumum magazin dünyamız uğraşmıyor bu olayla. Dünya'nın sonu, küçük kıyamet diyelim kısaca, hadi biraz daha abartıp küresel ısınmadan beter diyelim. Şimdi gelelim çözüme efendim; nerede çıkıyor genelde bu meret? Bacaklarda eee o halde ne yapmak lazım hareket evet hareket, diğer bir ifadeyle spor efendim (Bu arada bu düşünce ile ilgili alıntı yapabilirsiniz telif talebim olmayacaktır.) veya diğer çözüm biraz kendi odaklı olmaktan çıkıp çevrede ne olup bittiği ile uğraşmak; örneğin Türkiye önemli bir seçime giriyor, Irak' da hergün insanlar ölüyor. Saygılarımla...
 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..