Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçilmez düşler

Vazgeçilmez düşler
 

....


Kim bilebilir

Düşlerin sonsuz koştuğu yerde

Hüzün deryasında yüzmenin anlamını

Gidip de dönmeyenlerin yarattığı

Boşluk da dönüp duran zamanın uğultusunu


Kim bilir

Aşkların tüketildiği vefasız bir çağda

Sevginin değerini.

Emeğin yüceliğini

Kim bilir

Her şeyin meta olduğu bir zamanda

Gerçek dostluğun anlamını

İnsanın değerini


Kim bilir

Uçsuz bucaksız bir evrende

Yaşamanın anlamını.


Kim bilir

Bencil insanlar çağında

Paylaşmanın verdiği büyük mutluluğu


Ey hayat

Vazgeçtim vefasızlardan

Vazgeçtim kim bilirlerden

Vazgeçmedim düşlerimden

Vazgeçmedim senden


Ey hayat

Büyük düşler kuruyorum yaşama dair

Aşk için

Sevgi için

Dostluk için

İle de ille senin için…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..