Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçtim yalandan

Vazgeçtim yalandan
 

Sevgi ve saygılarım sana Atatürk'üm


Vazgeçtim

Vazgeçtim  tamamen

Şu yalan dünyaya bağlanmaktan

Vazgeçtim yalandan

Oldum doğru dosdoğru sözlü 

Vazgeçtim öfkeden

Vazgeçtim bağırıp çağırmaktan

Kinden nefretten kıskançlıktan

Vazgeçtim düşmanlıktan

Söz verdim Tanrıya

Söz verdim ta yürekten

Durmadan sesleniyorum ona

Seni seviyorum ey Tanrım

Sana saygı duyuyorum ta kalpten diye

Yapmacıklıktan uzak en doğal halimle

Söylüyorum kendisine en açık yürekle

Hiçbir şahsi beklentim yok senden

Toplumsal huzur ve sağlıklı yaşamdan başka

Vazgeçtim

Vazgeçtim

Vazgeçtim ey Tanrım

Zerre kadar yok şu dünya gözümde

Yok

Yok

Hem de hiç, hiç yok

Bir yok oğlu yokum ben şimdi

Tek özendiğim şey bakmak

Gülen gözlerle çevreme

Sevgi titreşimleri yaymak 

Gerginliğin

Stresin olduğu yerden toz olup kaçmak

Bildiğim tek şeydir

Huzur sevginin olduğu yerde vardır

Mutluluk da sevginin olduğu yerdedir

Ne düşmanlık kalır ne de mutsuzluk

Varsa eğer bir yerde sevgi

Sevgidir tek

Dayanışmayı paylaşmayı yeşerten

Bolluğu getiren

Yokluğu gideren

Birlikte yaşama ülküsü yaratan

Sevgi ah sevgi

Neredesin acaba şimdi sen

Söyle neredeysen gelip alayım seni

Getireyim sevgisizlikten kuruyup

Çoraklaşan şu canım ülkeye

Karar verdim ve başladım yaşamaya

Önce kendimi doğruca sevip

Özsaygılı olup çevremdekilere de örnek olmaya

Öz denetimli olup herkesin gönlünü kazanmaya

Empati yapıp insanlara öyle yaklaşmaya

Sorun çözücü olup sorun yaratan olmamaya

Ve en çok da

İşbirliğine yatkın olup toplumsal güç yaratmaya

Sevgi

Sevgi ah sevgi sen nelere kadirsin be

Seni anlayamadık bugüne kadar

Hala da anlayamıyoruz ya

Yönetenlere bakıyorum

İnsanlar için çalışıyoruz diyorlar

Gelgelelim insan sevgisi yok yanlarında

Kaçırmışlar yanlarından sevgiyi

Sevgi olmayınca ne yapsalar boş 

Bunu bir bilseler

Bunu söylüyorum işte onlara

Kardeşlerim diyorum

Sevgiyi seveceksiniz siz her şeyden önce

Onun peşine düşeceksiniz

İnsana hizmet ediyorum derken

Değilse ki değil

Siz kendinizi kandırıyorsunuz öncelikle

Sonra da insanları

Kandırıyor musunuz

Yoksa kandırdığınızı mı sanıyorsunuz

O da ayrı bir hikaye

Bakın İngiliz devlet adamı Churchill der ki

Bir insanı her zaman kandırabilirsiniz

Bazı insanları epey zaman kandırabilirsiniz

Ama

Tüm insanlığı ancak bir kez kandırabilirsiniz

Evet, canlarım durum bu

Vazgeçtim

Vazgeçtim yalan dünyaya bağlanmaktan

Vazgeçtim yalan sevmelere doyamamaktan

Yol alıyorum şimdi durmadan

Gerçek sevgiye

Sevgilerin gerçeğine en gerçeğine

Allah sevgisi benim yol aldığım sevgi

Allah sevgisi

Allah sevgisi

Sevgilerimle 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..