Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçtim

Vazgeçtim
 

Vazgeçtim.


Seni severken ben neyi sevdiysem,
Seninle beraber vazgeçtim.
Sigara içerdim dumanında,
Hayalini görebilmek için,
Vazgeçtim.
Seninle nefes alırdım hep,
Ama vazgeçtim.
Uyumayı severdim seninle,
Şimdi vazgeçtim.
Gülmeyi severdim her dakika,
Vazgeçtim.
Sevgiyi severdim gönlünde,
Hicran oldular, vazgeçtim.
Rüyaları severdim aşkınla,
Kabusa döndüler, vazgeçtim.
Seni beklemeyi severdim,
Döneceğini ümit ederek, Vazgeçtim.
Yaşamak denilen kahrolası şeyden,
Vazgeçtim.
Ben ne olacağım diye sorma sakın,
Seni severken ben, neyi sevdiysem,
Seninle beraber vazgeçtim...

Recep GÜLER 

 
Toplam blog
: 12
: 587
Kayıt tarihi
: 10.02.11
 
 

Recep GÜLER Bursa’nın Orhaneli ilçesine bağlı şirin ve küçücük olan Gazioluk Köyü’nde 1984 yılında d..