Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçtim

Vazgeçtim
 

VAZGEÇTİM


Vazgeçtim gelişinden, vazgeçtim beni sevişinden.

Ve hatta “Senin yanında güvendeyim” deyişinden,

Vazgeçtim..

Vazgeçtim; her şeyinden, bir nefes sıhhatin için..

*

Vazgeçtim ellerinin ellerimi tutuşundan.

Ve hatta, “terleyen ellerinle” susuşundan,

Vazgeçtim..

Vazgeçtim; gözlerinden bir nefes sıhhatin için..

*

Vazgeçtim; aşk havuzuna senle para atmaktan.

Sol elini, çenene dayayıp aşk bakışından,

Vazgeçtim..

Vazgeçtim; umutlardan bir nefes sıhhatin için..

*

Vazgeçtim; yıldızları indirip kolye yapmaktan.

Tek tek, harf harf, adlarını gökyüzüne yazmaktan

Vazgeçtim..

Vazgeçtim; mutluluktan, bir nefes sıhhatin için...

*

Vazgeçtim; takvimlerdeki her Eylül yaprağından.

Aşk ateşiyle yakan maşuka, şeydâ  olmaktan

Vazgeçtim..

Vazgeçtim; Ankara’dan, bir nefes sıhhatin için..

*

Vazgeçtim; bir beyaz orkideye dokunuşundan.

Pencereme masum bir kuşcağız konuşundan

Vazgeçtim..

Vazgeçtim;  hayatımdan, bir nefes sıhhatin için..

*

Vazgeçmedim; gözlerim yanana kadar ağlamaktan.

Bin bir dualar edip, ağrılarını paylaşmaktan

Vazgeçmedim, vazgeçemedim..

Ve şimdi

Vazgeçmedim senden, her nefes sıhhatin için..

 

  - Nedim Yüksel ÇAKIR

 

www.facebook.com/NedimYukselCakir

 

www.twitter.com/yukselcakir

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 37
: 1946
Kayıt tarihi
: 28.01.12
 
 

Klinik Psikolog (Ankara) Aile Danışmanı Fenerbahçe Kongre Üyesi www.twitter.com/yukselcakir  ..