Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '17

 
Kategori
Deneme
 

Vazgeçtim

Vazgeçtim
 

youtube.com'dan alınmıştır.


Sana bugün güneşli havalardan bahsedecektim. Yaprağın yeşilinden, karanfilin kırmızısından, suyun berraklığından, havanın dinginliğinden…

Sana bugün senden bahsedecektim; saçının yumuşaklığından, gözlerinin derinliğinden ve seni ne değin sevdiğimden.

Vazgeçtim.

*

Yürüdüğümüz yollardan bahsedecektim. Takıntılarımdan, sözlerin gizeminden, merminin ateşinden, rüyalarımdan; rüyalarımdaki düşüşlerimden, uzun gelgitlerin sonunda ansızın gerisin geri kendine koşan denizlerden, mehtabın muhteşem görünümünden, dilek tutmaya fırsat bulamadan kayan yıldızlardan, coşkuyla sarıp sarmalayan delişken arzulardan.

Vazgeçtim.

*

Hani soluksuz kalırsın da, çırpınan yüreğin dinlenmek için bir omuz arar ya, öylesi bir gün bugün, sana bugün sadakat bekleyen sözün büyüsünden bahsedecektim. Tansıksı bir güneş doğumunda ansızın dudaklarına bir buse gibi konan, koparılmış, yakılmış, yıkılmış, yok olmuş savaş alanlarından, barışın kucağına dualarını bırakan rüzgârın soyut ayininden bahsedecektim.

Vazgeçtim.

*

Umutların aktarıldığı söylenen kitap sayfalarından zorla koparılmış sözcüklerle konuşmaktan, uzun yürümelerden sonra gözle dahi izlenebilen bir nota gibi takatsiz müziğin melodisine konmaktan, beklentilerin girdabında savrulan kesintisiz yakarışlarla sevginin sonsuz akıntısına kapılan yüreklere karışmaktan ve biçare bedenlerimizin üzerine oynanan ölümcül bahisleri nasıl izlediğimizden bahsedecektim.

Vazgeçtim.

*

Vazgeçtim değinmelerden, bahsetmelerden, kapılmalardan, yıkılmalardan, zor dönüşlerden, bükümlerden, geri gelinmez ölümlere türkü yakmaktan. Geldi demiştin oysa geçiyor zaman: Gülün kokusu çoktan uzaklaştı, gizli okşamalardan vazgeçti rüzgâr ve kuşlar hepten ıraklaştı. Oysa bugün ayyuka çıkmalıydı sesler, bugün kapılma zamanıydı geç kalınmış hayata. Bugün sıyrılırken geçmişten, yeni ufuklara tırmanma zamanıydı. Konuşma zamanıydı bugün vazgeçilenlerden. Anlatacaktım. Anlamazsın diye…

Vazgeçtim.

 

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..