Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Vazgeçtim

Uzun bir süredir Milliyet Blog yazarıyım. Burada yazdığım yazılarla çok daha geniş kitlelere çocuk ististamarını anlatabileceğimi umut etmiştim. Bu gün bloguma şöyle bir göz attım ve hangi konuların bu kadar zaman içerisinde kaç kişi tarafından okunduğunu gördüm.

Vazgeçtim!!! Anlatmaya çalıştığım şeylerin aslında insanların üç maymunu oynamak istedikleri konular olduğunu gördüm ve vazgeçtim. Burada kadın çorabı üzerine yazılacak herhangi bir yazının daha fazla ilgi çekeceğini ve daha fazla raiting alacağını gördüm ve vazgeçtim.

Yıllardır çocuk istismarı üzerine çalışıyorum ve anlatmaya çalışıyorum. Demek ki anlatamamışım ya da anlamak istememişler. O halde daha fazla üstelememin de bir anlamı yok.

Bundan sonra burada ÇOCUK İSTİSMARI üzerine yazmayacağım.

Ve umut ediyorum çocuk istismarı konusuna bu kadar duyarsız bir toplumun bireyleri olan bizler, yaşadığımız sürece "neden bana oldu?" "neden benim başıma geldi?" "neden benim çocuğum? sorularını kendimize sorma durumunda kalmayız.

 
Toplam blog
: 26
: 5569
Kayıt tarihi
: 05.04.07
 
 

1962 Balıkesir doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi ülkemizin çeşitli illerinde tamamladıktan son..