Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '12

 
Kategori
Futbol
 

Vaziyet kötü

Vaziyet kötü
 

Perşembe gecesi Bursaspor'da yaşanılan tramva malum… Elendikten sonra Sosyal Medya’da yönetime büyük bir tepki vardı. -Haksız da sayılmazlar- Tepkinin boyutları farklıydı ve çeşitli konulara dağılmıştı. Transfer, kulübün kasasındaki para, yönetimdeki bazı şahıslar…

***

Benim dikkatimi çeken bir konu, Bursa’da Bursaspor taraftarı hala şampiyonluğu kutluyor olması. Şampiyonluğun etkisinden hala kurtulamamışlar. Hocayı eleştiriyorsun, ”şampiyon yaptı”, yönetimi eleştiriyorsun ”şampiyon yönetim”, oyuncuyu eleştiriyorsun ”o, şampiyon kadroda”. Yani, şampiyonluk iyice sömürüldü ve zararı yine Bursaspor ve taraftarı çekiyor. Böyle devam ederse daha fazla çekecek. Artık şampiyonluğun büyülü havasından çıkıp ”bir daha nasıl şampiyonluk yaşarız” diye düşünme vaktidir.

***

Gelelim perşembeye…

Bursa’daki maçın avantajını ilk yarı koruduk fakat ikinci yarı koruyamadık. Bunda, İtalyan hakemin payı ve bireysel hataların payı epeyce yüksek.

Ancak benim isyanım yedek kulübesine. Ertuğrul Hoca, rotasyona gittiği zaman son iki sezondur ”eyvah” diyoruz. Takımın ideal 11’i dışında hiç bir oyuncu skoru çeviremiyor ya da oyuna gerektiği yerde ağırlığını koyamıyor.

N’Diaye kötü oynadığı zaman korkuyoruz ama Belluschi o bölgeye ilaç gibi geldi. Sestak’ın yedeğini ben açıkçası bilmiyorum. Oyuna kurtarıcı olarak Adem Koçak ve Ferhat Kiraz giriyor. İbrahim Öztürk ile Ömer Erdoğan pimi çekilmiş bomba ki, Serdar Aziz 2 hafta daha yok.

Transferlerde bir türlü istenilen sonuç alınamıyor. Avrupa kupalarıyla sezonu erken açan kulüplerde oyuncular kamplara erken gelirken bizde durum tam tersi. Bu sezon Bursaspor yönetimi, Kayserispor ve Kasımpaşa’nın eline su dökemez vaziyette.

***

Ben, Stepanov ve Turgay Bahadır’ın hangi mantıkla bu takımdan gönderildiğini hala çözemedim.

Transferlerin kampa yetişmediği son iki sezonda biz, Avrupa Ligi Play-Off’larda eve dönen taraf olmak zorunda mıyız ? Hoca ve yönetim hala akıllanmadı mı acaba ? Yönetim çıkıp Altıparmak, Heykel gibi kalabalık yerlerde insanların yüzündeki ifadeleri görünce akıllanacağını düşünüyorum.

Ve, Galatasaray maçının yeni bir başlangıç olmasını ümit ediyorum.

***

Her şeye rağmen beni umutlandıran, takımına her koşulda sahip çıkan taraftardır.

Ve son olarak,

En kötü gün bugünse, bugünde Bursaspor ! 

 
Toplam blog
: 117
: 379
Kayıt tarihi
: 01.09.12
 
 

Öğrenci, sanatsever, sporsever, Mustafa Kemal Atatürk... ..