Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Ve Kavuş/ama/mak...

Ve  Kavuş/ama/mak...
 

Resmimle özgürlüğüme kavuştur beni...


Bir gün aşkın resmini çizersen,

Beni unutma...

Seninle geçen günlerin hatırına,

Koy resmin bir köşesine,

en serkeş halimle çiz beni...

Senle beraber,

Mutluluklarım benden gideli yıllar oldu...

-

Yağmur olup üstüme yağarken,

Tuz gibi erirken her damlanla,

Benden hiçbir parça kalmazken geriye,

Ben sen olmuşken....

Yok olmuşluğumla çiz beni...

-

Bir gün mutluluğun resmini çizersen,
beni unutma..
Bir köşesinde bulundur resmin,
küçük bir ayrıntı olarak kalayım...
Gözlerinde kaybolduğum gibi çiz beni,
karakalem olsun...
Renkler hayatımdan silineli yıllar oldu...

-

Mum gibi,
erirken senin ateşinle...
Çevreme ışık saçarken,
yok olduğumun farkına varmadan...
Bittiğim gün...
Resmimle özgürlüğüme kavuştur beni...

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..