Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Ve artık Marmaralıyım

Ve artık Marmaralıyım
 

Hayallerimin üniversitesi Marmara Üniversitesi’ne 14 Eylül 2015 tarihi itibariyle başlamış bulunuyorum efendim. Şuanda burada okuyacak olmam beni daha güçlü hissettiriyor. Dedim ya Marmara Üniversitesi benim hayalim. Lisansı Marmara’da okumak çok istemiştim. Gerçekleştiremedim. 2010-2014 yılları arasında Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde okudum. Güzel bir diploma notu ile mezun oldum. Okumak benim için yeme-içme gibi bir ihtiyaç. Okurken iletişim eğitimleri organize ettim, stand çalışmalarına katıldım. Hem okudum, hem çalıştım. Aynı zamanda Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde sekiz kişilik bir ekip olarak sosyal sorumluluk projesi yazdık, uyguladık.

Projemizin haberini okumak isterseniz;

http://www.kocaeli.bel.tr/icerik/sokak-oyunlari-ile-doyasiya-eglendiler/36/27822.aspx

Herkesin belli hayalleri vardır.. Gerçekleştirirken mutlu olur. Zorluklar yaşar ama onlar bile zevk verir. Kolay olduğunu söyleyemem bu mülakat süreçlerinin. Köklü bir üniversite olan Marmara gibi bir üniversitede siz yüksek lisans yapmak istiyorsunuz ama dedim ya o zorluklar bile çok farklı deneyimler kazandırdı bana. Bir yandan yüksek lisans yapacak bir yandan çalışacak olmak zor olacak sanırım ama bunu başarabilirim. En azından başarmam için çok nedenim var.

Yüksek lisans yapmaktaki amacım; ideallerimin olması. 23 yaşındayım ve her zaman belli ideallerim oldu.  “Hayatta ya tozu dumana katarsın ya da tozu dumanı yutarsın.” sözüne inancım sonsuz. Tozu dumana katmak için de "sabır" ve "disiplin" ile çalışmam gerekiyor. Ayrıca yüksek lisans yapmamdaki diğer amacım; sektörde ilerleyebilmek. Sektörde ilerleyebilmek için de fark yaratmalıyım. Fark yaratabilmek için de yüksek lisans ile başladım. Bakalım daha neler yaşayacağım.

Bunları sizinle paylaşacağım.  

 
Toplam blog
: 40
: 372
Kayıt tarihi
: 09.09.14
 
 

Balıkesirliyim. Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde lisansımı, Marmara Üni..