Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Ve aşk...

Ve aşk...
 

Aşk, ateşten bir kalemle kağıdın üstüne seviyorum yazmaktır... Yazabilir misin?


aşk...

Aşk; hayallerine elbise giydirebilmektir...

Giydirebilir misin?

Aşk; zifiri karanlıkta uçurumun kenarında yürümektir...

Yürüyebilir misin?

Aşk; kadere meydan okumaktır...

Okuyabilir misin?

Aşk; kavuşamayacağını bilmeden sevmektir...

Sevebilir misin?

Aşk; yıldırımlar düşerken elinde demir bir çubukla gezmektir...

Gezebilir misin?

Aşk; ölümcül zehri olan bir böceği vücudunda yaşatmaktır...

Yaşatabilir misin?

Aşk; kalbine sevgilinin resmini çizmektir...

Çizebilir misin?

Aşk; fırtına da yelkenini açmaktır...

Açabilir misin?

Aşk, ateşten bir kalemle kağıdın üstüne seviyorum yazmaktır...

Yazabilir misin?

Aşk; bulutların üstüne kanatsız çıkmaktır...

Çıkabilir misin?

Aşk; kor olmuş demiri eline almaktır...

Alabilir misin?

Aşk; çıplak ayakla cam kırıklarının üstünde koşmaktır...

Koşabilir misin?

Aşk; kışın zemherisinde yanmaktır...

Yanabilir misin?

Aşk; yazın güneşinin altında üşümektir...

Üşüyebilir misin?

Aşk; tırnaklarınla taş duvara seni seviyorumu nakşetmektir...

Nakşedebilir misin?

Aşık: Leyla’dır, Mecnun’dur; Aslı’dır, Kerem’dir; Fuzili’dir...

Sen! aşığım diyorsun, bunlardan hangisi sensin?

Velhasıl kelam, aşığım diyorsan ispatla bana...

Yap , söylediklerimden birini bileyim ki , aşıksın bana...

Giydir, çiz, yaz, çık, al, koş, yan, üşü, nakşet ki...

Yok eğer yapamıyorsan bunları, bil ki,

Ne sen aşıksın bana ne de ben sana maşuk,

Güldeki dikenin bulunmasındaki zorunluluk,

İkimizin birbirinde bulduğudur dostluk....

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..