Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Ve bazen yeniden başlamaktı ilk adımın : Yalnızlık gibi

Ve bazen yeniden başlamaktı ilk adımın : Yalnızlık gibi
 

Yalnızlık bir başarı öyküsüdür kolay kolay kazanılamaz.^^


Not:''Ne denemeyim, ne öyküyüm ne de şiirim… Sadece hiçlik içindeyim''

 

Bir adım yalnızlığım

Bir sen kadar uzanan başarı

Zamanın yanık külleriyle savrulur

Ne bir dem ki için körüklenir

Nedir diye sorsalar

Hecelerim dudaklarımda köpürür

Gün ağardıkça ağaran saçlarım eser

Güneş yüzünde yalnızlığın çizgileri belirir

Yağmur damlaları ise daha da derinleşir

Bir adımdı yalnızlığım başarıya kol açan

Düşünmeden yaşamaktı her şeyi

Ve başarmaktı canın acıya acıya

En manalı ve vefalı düşlerin yüksek mertebesine

Bakışlarda gizlendiğin sen yalnızlığım

Öyle gücü vardı ki her düştüğümde ayakta tutan

Biraz daha güçleniyordu sanki ruhunda

Belki de çığlığın geleceğinin bir nabzıydı

Hayat işte der eserdi içinde cümlelerin

Her nereye çarpsa kolu kanadı kırılırdı

Çıkası yoktu dönüşü yoktu

Dört yanı dikenli tellerle örülüydü yalnızlığın

Kalbe saplanan bir hançer gibi

Çıkarsan öleceksin çıkarmasan da öleceksin

Yalnızlık işte yaralanacaksın merhemi derdi olan

Ve alnına yazılan bir kaderdi kaçamadığın

Adı sonsuzluğa bürünen ölümdü

Ve adımlarını derinleştirdi yalnızlık

Kaybettiğin sen değil ben kaybedişlerindi gidişlerinde

Çünkü öyle bir yalnızlık kazandın ki

Değerini zamanın küllerinden ayıklanırdı

Ve günüme işimi mesleğimi adadım

Öyle bir adayıştı güçlendim

Keskinleşti düşlerim ve yankılandı gülüşlerim

Sen sen olalı bu yüceliğin bağrına uzandın

Ve ilk adımın oldu

Başarıma ulaşabilirim artık

Çünkü bazı şeyler gelse de olur gelmese de olur

Çünkü geleceğim benim yalnızlığımdı.

Öyle sıradan bir yalnızlığım değildi

Güçlü, gururlu, merhametli, vefalıydı.

Kimselerin ulaşamayacağı bir andı

Bir adımdı kaybedilmeyecek kadar derin

Yalnızlığın gücüydü içimdeki sevincim

Gülüşlerimden damlayan yalnızlığım

Kalbimden sonsuzluğa uzanan aşkımdı

Yaşadım yaşanıldım yaşıyorum

Kazanmalıydım kazandım ve kazanacağım.

''Yalnızlık bir başarı öyküsüdür kolay kolay kazanılamaz.''

 

 

- 29.08.2016 - 15.10.2016  -

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..