Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Kitap
Okunma Sayısı
606
 

Ve beklenen kitap çıktı!!!

Ve beklenen kitap çıktı!!!
 

Ve beklenen kitap çıktı!!!


CALL CENTER'DA KAHVE MOLASI

Türkiye'de bir ilk olan CALL CENTER camiaasının ortak özleminin ürünü olan kitabımız çıktı!!!!!!

Artık Türkiye'de hemen hemen her sektörde faliyet alanı bulan CALL CENTER çalışanlarının da bir kitabı var;
Önümüzdeki haftadan itibaren tüm büyük kitapevlerinde ve eş zamanlı olarak internetteki tüm kitap satış sitelerinde bu keyifli kitaba ulaşabiliyor olacaksınız...

Kitabın içeriği mi?

Call Center; Müşteri Hizmetleri Departmanı için güzide ülkemde sık kullanılan ingilizce isim.

Agent; Müşteri Temsilcisi anlamına gelen ve genellikle Müşteri Temsilcileri'nin pek sevmediği isim...

Hemen hemen her sektörde Müşteri Memnuniyeti'nin öneminin anlaşıldığı günümüzde bu iki kavram hayatımızda daha çok yer eder oldu. O halde;

Ey siz Müşteriler;

Çoğunlukla şikayet mektuplarıyla, çok nadir teşekkür mektuplarıyla döndüğünüz Call Center'lara bir de içerden bakmak istersiniz eminim... İçerdeki hayatı keyifli kılan da, çekilmez kılan da sizlersiniz çünkü....

Ve; Ey siz Müşteri Temsilcileri;

Kahve molalarında, müşterilerin aramalara es verdiği anlarda ve kimi zaman bir araya geldiğiniz toplantı ve eğlencelerde hep müşteri dialoglarını birbirinizle paylaşır ve ne dersiniz;

'' Meslek hayatımız boyunca başımızdan geçen komik, trajik konuşmaları kaleme alsak roman olur'' değil mi?

İşte; elinizde tuttuğunuz bu kitap güzel ülkemin; cefakar, vefakar ve bir o kadar cin Müşteri Temsilcileri'nin ortak hayalinin hayat bulduğu bir kitap.

Bu kitapta; sayısız komik müşteri dialoglarını, kimi zaman bu mesleğin zorluklarını, dahası ve en önemlisi; siz müşteri temsilcileri ve müşteriler bu kitapta kendinizi bulacaksınız. Keşke benimde unutamadığım callcenter dialogları bu kitapta yer alsaydı diyecek olursanız.... Aman üzülmeyin değerli paylaşımlarınızla, yeni çalışmalarımızda sizin de anınıza yer verebiliriz...

Her zaman dediğim gibi;

''Paylaşarak büyütür ve yüceltirsin herşeyi''

Kitabımızla ilgili her türlü paylaşımınız için maillerinizi bekliyor olacağım;
emine_yet@hotmail.com

Keyifler Olsun...

Yazar : Emine YETKİNER

Kitabın Genel Anlamda Türü: KİŞİSEL GELİŞİM

Cilt Bilgisi: NORMAL KARTON KAPAK

Kağıt Bilgisi: I. Hamur

Basım Tarihi: EYLÜL 2009

Sayfa Sayısı: 128

Etiket Fiyatı: 7, 50 TL
GENEL DAĞITIM
MATSİS MATBAA HİZMETLERİ A.Ş.

Tel: 0212. 445 87 89 Faks: 0212 415 73 02

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Editör'den Öneriler alanında yayınlanmıştır

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 43
Toplam yorum
: 42
Toplam mesaj
: 13
Ort. okunma sayısı
: 903
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

Yazmak her zaman bir tutkuydu benim için, bu tutku zamanla bildiklerimi paylaşma aracına dönüşmüş ol..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster