Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Ve ben seninle...

Ve ben seninle...
 

seninleydim tüm gün yine
ismini kazıdım ağaçlara bu sabah, o gezindiğin parkda.. 


dokunduğun yaprakların tozunu aldım ,
suyunu değiştirdim güvercinlerin
akşam yemeğimden arta kalan
ekmek kırıntılarını silkelerken cebimden ... 


sonra
pür dikkat ve işgüzar çevreyi gezeledim
işte dün kokladığın çiçekler
vaktidir sulanmasının .. 

pembeye boyadım denizi seyre daldığın bankı .. 

deniz kabukları topladım yanağını okşadığın çocuklara.. 

hani sektirememiştin ya denizin üstünde taşı 

bir ara boşluğunda ben tamamladım bu eksikliğini.. 

anlıyacağın çok çalıştım bugün
çok da kazandım
ama
anlamazki bu savurgan gönlüm
ne kazandıysam
harcadım yine...

eve gelirken
bir parlak yıldız aldım geceden
sokak rüzgarlarına verdim elden 

sabah çıkarken evden
yüzüne vuran ilk ifiltide saçlarına taksın diye.. 

 

şaşıracaksın ..'' kim gönderdi..? '' diyeceksin
bilmezden geleceksin
görmezden geleceksin yine...
ama
gülümseyeceksin bu serseriye...

benimse
ruhum yine kaçkın
yırtık ceketimin cebinde saklı ..
duygularım
gökkuşağının tüm renkleriyle bezenmiş duygularım
okaliptus ağacının dalında takılı..


şimdi
elimde bir sigara
dilimin ucunda bir nefeslik şarkı
merak etme
sigara söner, şarkı biter
kıvrılır, uyurum... 


yarın işim çok... şafaktan önce kalkmam lazım
biliyorsun işler dağınık, yüküm ağır 


kolay mı her sabah 

yıldızları toplayıp güneşi zirveye taşımak 

ve günün kazançlarıyla sana geceyi kiralamak..! 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..