Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Ve biriktirdim

Ve biriktirdim
 

Sana bir kitap dolusu satır yazdım
 
İçinde sevgimi anlatan
 
Biriktirdim, biriktirdim…
 
Ve yollayamadım mektuplarımı
 
Aralarında şiirler vardı, hikâyeler vardı
 
Bazıları sanaydı, bazıları darbımeseldi
 
Ben sana çok şeyler yazdım, yıllarca…
 
Hep sakladım yazdıklarımı yastık altında
 
Biriktirdim, biriktirdim…
 
Ve yollayamadım mektuplarımı
 
Tekrar tekrar okudum mısraları, satırları
 
Hiçbirini yakıştıramadım sana ve yollayamadım
 
Hep sana daha güzelleri lâyıktır diye düşündüm
 
Biriktirdim, biriktirdim, hatta ciltlettim birikenleri
 
Ve sonra yazmamaya başladım
 
Şimdi hâlâ okuyorum o birikenleri
 
Ve şimdi de yakıştıramıyorum sana yazdıklarımı
 
Zira artık sen layık değilsin o satırlara
 
 
 
Bojidar Çipof
18 Aralık 2011 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..