Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
TV Programları
 

Ve böyle bitti Türkan...

Ve böyle bitti Türkan...
 

Türkan uzun süredir dönen dedikoduları yalanlayamadan 26. bölümü ile ekranlara veda ediyor. Sevdiğimiz gayet güzel olan bir şeyi soldurma çabaları görünen o ki karşılığını almış bulunuyor. Ben yine de Sevgili Pınar ÖĞÜN' e teşekkürlerimi sunuyorum. Ekranda Türkan saylan hanımefendiyi bu kadar iyi yansıtacak biri daha zor bulunurdu. 

Sebebini bildiğimiz fakat anlayamadığımız bu vahim durum daha ne kadar sürer bilemiyorum, sorun bir dizinin yayından kaldırılmasından çok bir ideolojinin baskıcı ruhunu her geçen gün daha fazla ve daha ağır üzerimizde hissetmemiz. En büyük sorunun bu olduğunu düşünüyorum. Çok severek takip ettiğim bu dizi yerine benim silahlı, cinayetli, töreli, tecavüzlü ve cinsiyet ayrımcılığı olan dizileri izlemem isteniyorsa ciddi bir sorun olduğu gerçeği ortadadır. En önemlisi de hiç izlenmeyen dizileri bile gözümüze sokarcasına, anlamsız yere yayınlarken bunun yapılması daha da anlamsız. Lütfen açıklayın neden böyle? İnsanları yaftalamak fakat en hasını kendil kendilerinin yapmasına karşın bunu yapmak hangi vicdana ve hangi hürlüğe sığar? 

 
Toplam blog
: 9
: 2334
Kayıt tarihi
: 08.06.10
 
 

Üniversite eğitimi görüyorum yaşım 20. Kitaplar, müzik ve filmler ilgimiz çekmekte. Güncel olan herş..