Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Mizah
 

Ve hatta Kaşa da kar yağdı

Hava günlük güneşlik kasılıp duruyoruz Noel baba çay bahçesinde aman da ne kadar şanslıyız. Her yer kar içinde biz 15, 5 derecede oh mis... o da ne Allah'ın sopası yok işte bir anda kar bastırmaz mı? Bir tipi bir fırtına 1saat içinde kar kalınlığı 20 santime ulaştı. Hepimiz Noel'in kapalı kısmına doluştuk. Panik haldeyiz. Eve nasıl ulaşırız.arabalarımızı da park yerinden çıkartamayız üff yaa terasta da çamaşırlar vardı. Eyvah! Sinan sakin sakin Mustafa abi bana bir çay ver diyip duruyor habire. Cenk Kamboçya anılarını anlatıyor. Ben terastaki çamaşırları düşünüyorum. Halbuki birazdan eve gidip Kaş'ın en büyük müzik marketinden aldığım Aklan'ın albümünü güzel bir şarap eşliğinde dinlemeyi düşlemiştim. Neye niyet neye kısmet. Bu arada Beran taaa Nepal sınırından aramaz mı? Hiç bir şey anlamıyorum söylediklerinden. Hava şartları tlf hatlarını da olumsuz etkilemiş olsa gerek. Berrin yoldan gelecek kargosunu sayıklıyor. İstanbul'dan Acıbadem ezmesi istemişmiş gecikirse bozulurmuş. Ben terastaki çamaşırları düşünüyorum. Hülya tavla oynayalım diye tutturmuşken tam, elektirik kesildi. Haydaaa! neyse tavladan yırttım. Mustafa abi an itibari ile hiç bir siparişimize cevap veremiyeceğini söyleyip ortadan kayboldu ama sebeb valla biz değiliz.. Kış ortasında bile bize rahat yüzü vermeyip hizmet bekleyen turist milletinin bitmek bilmeyen istekleri yüzünden. Aradan 3 saat geçti. Ne elektirik geldi ne de kar durdu. Ama biz donduk. Beni tatlı bi uyku bastırdı terastaki çamaşırlarımı düşünürken. Zorla gözlerimi açıp etrafıma bakmaya çalışıyorum. Herkes uyumuş. Topluca donma eylemindeyiz galiba. Uzaktan arzunun sesini duyar gibiyim. Hey millet uyanın Kaş'a MADONNA geliyormuş yeni açılan marinaya özel yatı ile. Kimse peşine düşmesin rahatsız etmesin diye sanal kar yağdırmışlar. Birazdan her şey normale dönecek. Ah Madonna ah ve benim terastaki çamaşırlarım! yaaa işte böyle Ayşeciğim.
 

 
Toplam blog
: 22
: 459
Kayıt tarihi
: 27.02.07
 
 

Artvin Ankara İstanbul veee sonunda Kaş.. Bana aidiyet duygusunu ilk kez hissettiren dünyanın en ..