Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ve kararlar

Ve kararlar
 

Günaydınlar Hepinize,

Ve tatil ne yazık ki nihayetine erdi... Çok üzgünüm çünkü devam edesim vardı daha. Ama her güzel şeyin bir sonu var; aşkın bile...

Dün sabah plaj plaj dolaştım Gümüldür'ü. Bir de ne göreyim -ki bana göre çok entersan- İzmirliler haftasonları plajda uyuyorlar. Battaniyeyi üstüne çeken ya kumun üstünde, ya arabanın üstünde, kah şezlongta kah, çadırvari kurulan bir muşamba içinde uyuyorlar (kadın-erkek-yaşlı-genç farketmeden).  Bu arada TC Merkez Bankası Dinlenme tsisi gerçekten Van'lılara tesis edilmiş deprem arkasından...Gümüldür'de, Özdere'de ve Menderes'te harika yazlıkları var şu fakir toplumum. Bazen fakirlikten yarılacakmış gibi geliyor ama yarılmıyor bu toplum. Öyle bir fakirlik ki dilim varmıyor anlatmaya; vallahi utanıyorum....

Bu sene tatilde inanılmaz kararlar aldım:

  1. Kesinlikle önümüzdeki 5 sene içerisinde politikaya atılıyorum
  2. Romanıma başlıyorum: Aşk ve (C)esaret
  3. Bundan sonra kesinkes enayiliği bırakıp %100 profesyonel bir kimliğe bürünüyorum

Çok cici insanlarla tanıştım: Erhan, Yasemin, Sakine...

Yasemin öğretmen İzmir'de Kadifekale'de hayatını varoş çocuklarına adamış bir idealist. Çok insancıl olması itibariyle evle işi karıştırıyor. 2. çocuk düşünmüyor çünkü çok sayıda çocuğu var zaten. Ancak şunu söyleyebilirim, her türlü yaşadığı zorluklara rağmen inançlı ve mutlu.

Erhan, bir ilaç mümesili. Çok zeki biri. Hayatta kendini konumlandırmayı başarmış, gerçekten Pazarlamanın 4 Psine inanan(product, price, promotion, delivery) ancak aynı zamanda humanist biri. Aynı zamanda Yaseminin kocası. Birbirimizi entellektüel açılardan besledik. Bana kattığı en önemli düşünce= Gerçek dostlar mutululunu içten paylaşabilenlerdir...

Sakine, mükemmel Türkçe ile konuşan bir Alamancı. 3 çocuk doğurmuş ve aydın bir Konyalı. Bu arada Yasemin de Konyalı. Hayata dair basit ama geçerli kuralları var. Yenilikçi. Türkiye konusunda inançlı; her daim ileriye gideceğimizi söylüyor. Sevgi dolu bir anne...

Erhan ile konuşurken bir gerçek daha ortaya çıktı. Ben, evet, Türk toplumunu genel ve özel davranış yapısını biliyorum ancak henüz sebepleri konusunda hiç bir fikrim yok. Mesela Türk toplumunun neden kurallara riayet etmediğinin sebebini bulabilmiş değilim. Bu konuda bana yardımcı olacak toplum mühendislerine ihtiyaç duyuyorum. Bundan sonraki dönemlerde bu insanlarla tanışmaya gayret göstereceğim.

Politika konusunda artık kararımı verdim. Yıllar yılı bu kararı vermek için direniyordum. Ne var ki artık zamanı gelmiş ve ben pişmişim.  Gördüğüm şu, şayet doğrularımı uygun platformlarda anlatabilirsem destekleyenlerimin sayısı azımsanamayacak kadar çok.

Romanınımın genel hikayesi de oluştu bu tatilde. Buna göre bir polikacının bir sporcuya duyduğu aşkla ilgili hikayesini anlatacağım. Günümüzden başlayıp 2023'e kadar devam edecek bir hikaye bu. Ve müjde; önümüzdeki hafta başlıyorum...

İşte benden son olarak haberler böyle...

 

Görüşmek üzere...

ANIL...

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..