Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Eğitim
 

Ve Kardelen Başardı

Ve Kardelen Başardı
 

Kardelenlerimiz(Figen-Melek-Kibar)-Selahattin TUTAL


Daha önce sizlerle bir yazımı paylaşmıştım ve o yazının başlığına inadına“Kardelen Başaracak” demiştim…..

Biliyordum başaracaktı kardelenlerimiz.Çünkü,"Kardelen" daha karlar erimeden fışkırır binbir zahmetle yardığı topraktan.Biliyordum çünkü ,yokluğa,yoksulluğa,imkansızlığa,çaresizliğe ve kışın yağan kara,nefessiz bırakan tipiye,yağmura,çamura,üstündeki yırtık elbiseye,ayağındaki çatlak ayakkabıya,sabahın tan vaktinde saçlarının tarumarlığına,öğlen karnında oluşan ağır boşluğa,gözlerdeki kan kırmızı damlacıklara rağmen “Kardelen Başaracak” demiştim……

Başarmak zorundaydı "o"...Başaracak ve tüm bu zorlukların üstesinden gelecek,yüreğinde saklığı tuttuğu umuduna yetişecekti koşar adımlarla.Zira onu bu saydığım her türlü güçlüklere karşı destekleyen,onun hasretine türkü yakan,içindeki çeliği eriten direnci çoktan gören sevdikleri vardı ve siz bunlara “öğretmen” diyorsunuz ;ben ise “eğitim fedaileri” diyorum…

Onun öğretmenleri vardı,köşe bucak kendisini koruyan, kollayan,daha güzel yarınlara olan umudunu ,hayallerini türlü renklerle süsleyen... Ve işte günü geldi,o da bu emekleri boşa çıkarmadı,başardı yurdumun doğusunda yükselen bir çığlık, uzak bir dağ köyünde yanarak dünyayı aydınlatan bir meşale gibi… Bu başarının sağlanmasında başta 14 yılını bu köy okulunda geçiren ve bu yıl okulumuzdan ayrılan eski okul müdürümüz sayın Abdurrahim YAĞAN olmak üzere1.sınıftan 8.sınıfa kadar emeği geçen tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyorum...

İşte Başarı Listesi.
1-Mahmut YAĞAN -–Erzurum Lisesi
2-Ramazan YILMAZ Adıyaman Anadolu Lise
3-Cihat GÜRBÜZ -–Adıyaman Gap Anadolu Lisesi
4-Esma YILMAZ-–-Kahta Anadolu Lisesi
5-Metin KARATAŞ-–Kahta Anadolu Lisesi
6-Nurgül KORKUT Çelikhan Anadolu Lisesi
7- İbrahim ŞAHİN- Çelikhan Anadolu Lisesi
8-Sevda ALAKUŞ - Tekirdağ Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi

26.07.2008

İbrahim KAYA

Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman
www.idealistogretmenler.com

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..