Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Ve sen, ve ben

Ve sen, ve ben
 

Ekim ayının soğuk ama sıcacık gülümsemesiyle başlamıştı her şey, bir tebessüm yetiyordu konuşmasak, sussak gözlerden anlaşılıyordu.

Yollardan geçtik, aylardan geçtik, sevdik sevildik..

 

Ellerim soğuk olur onun ise yüreğinin sıcaklığı ellerine yansıyordu oysa ki..

 

Yitip gitmeyi düşünmedik, sevdik sonuna kadar sadece sevdik..

 

Anılar biriktirdik, şiirler yazdık ben durmadan, sen ise yüreğinin güzelliğini yansıttın.

 

Büyükada'ya hayran kaldık, aşk bıraktık oraya gidip almayacağız biliyoruz.

 

İstanbul sen'din benim için dörtte dört tuttum yüreğimde seni, son olur umudu ile sevgimi besledim

 

Ve sen..

 

Yüreğindeki ışığı bir kalemde söndürdün, yaşanılanları yoksayarak silip attın sevgiyi çoğaltmayı değil de azaltmayı seçtin.

 

Ve sen..

 

Anıları yırtıp atarak gittin,

 

Bakmadın ardına geri dönüşü olmayan bir yolu seçtin,

 

Ne geri dönülebilir, ne de sevilebilir yeniden.

 

Ve sen..

 

Ceketini alıp çıkıp gittin bu aşktan, bana ise durmadan yaz dedin evet yazıyorum sensizliğin inadına kanıyor cümlelerim bak, görüyor musun ?

 

Ne döndürebilirim sözünden seni, ne eskisi gibi oluruz diyor yüreğin,

 

Hissediyorum..

 

Ve sen,

 

Aşkın büyüsüne kapılmamayı, aniden gelen fırtınaya sımsıkı duramadın,

 

Bilemedin,

 

Bitme gitmesin dedim,

 

Ve sen;

 

Direnmedin bu aşk için, çaba gösteremedin, soğuk duvarlarını ördün çok yedin aşkın tatlısını, az yemeyi bilemedin.

 

Ve ben,

 

Yüreğimden gelen sevgiyi sana fazlasıyla verdim, aşk ile sardım seni, ne yalan dolan vardı, ne ihanet.

 

Üstüne titredi yüreğim hani son umudu ile bakıyordum ya, anlayamadın.

 

Seni yüreğimin merkezine aldım öyle bir sardım ki az yemeyi bilemedin, aşkda sarhoş olup yudum yudum içmeyi bilemedin, aniden yedin, içtin ve oturdu midene aşk..

 

Ve gittin..

 

Geride bana yazabileceğim binlerce satır bıraktın, hüzne boğularak aşkla yazabileceğim satırlar bıraktın,

 

Teşekkür ederim..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..