Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ve sen uyurken...

Ve sen uyurken...
 

Çok uzaklardan Pencerene geldim ben sessizce...
Özlemimle örttüm üstünü üşüme diye...
Sen uyurken...
...
"Bazen bir şarkı başlar
Taa yüreğimize dokunur
Dün aralıklarından...
Seven biri
Duygularıyla dokunabilir uzaklara.."
...
Sen uyurken
Saçlarından tüm hüzünleri topladım ben...
Sonra sevinç yağmurlarından
Çiçekler getirdim sana...
Seni sevdiğimi söyledim...
Duymasanda...
...
Gözlerinden çaldım gözyaşlarını...
Yatağının üzerine sevinçler bıraktım...
Uyandığında mutlu ol diye...
Sen uyurken...
...
Bazen eski şarkılarla... Bazen eski şiirlerle akıp gidiyor yaşam... Phill Collins, "Hepimiz sevgiye muhtacız" diyordu.
John Lennon ise Imagine'da sadece sevginin olduğu bir dünyayı düşlüyordu.
...
Şu karışık dünyada nedir aşk?
Birine "Seni seviyorum" demek mi?
Yoksa...
Yaşanamayacaksa... ...
Bunu hiç söyleyemeyecek olmak mı?
...
Bazılarımız, "Aşka inanmıyorum" deyip sıyrılırlar işin içinden...
...
Monte Kristo Kontu'nda yıllarca zindanda kaldıktan sonra Tanrı'ya inancını yitiren Edmon Dantes, yaşlı mahkuma, "Ben Tanrı'ya inanmıyorum" dediğinde...
Yaşlı adam gülümsemişti...
"Ama o sana inanıyor..." ...
Soğuk bir pazar sabahında erkenden uyandım...
Çok uzaklarda birini dansa davet ediyorum...
O uyurken biz dansediyoruz...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..