Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ve sen yine yoksun

Çekip gitmeliyim buralardan…

Ama sevdiklerimi nasıl arkamda bırakacağım?

Yanaklarımdan süzülen gözyaşlarını kimselere sildiremem…

Ve sen yine yoksun….

Garip bir hüzün var içimde…

Sen yine zevki sefadasın…

Ve sen yine yoksun…

Belki de deniz kenarında küçük bir ev almalıyım kendime….

Yok, öyle büyük olmasına gerek yok…

Sadece ben olacağım zaten…

Fidan dikerim seneler sonra büyüsün diye…

Ama seneler sonra ben olur muyum bilmem….

Akşamları yakamozları izlerim bir kadeh şarap eşliğinde…

Sahi sen şarap ve balığı severdin değil mi?

Çıplak ayakla deniz kenarında yürürüm serin suları hissede hissede…

Yüreğe saplanan bir hançerdir aşk…

Ve sen yine yoksun…

Yağmur hafif hafif çiseliyor…

Yüzüm gözyüzüne dönük…

Ama gözyaşlarım yağmura karışmadı henüz…

Haklıymışsın…

Aşk acı ile sevincin karışımıymış…

Lakin ben sevinci hiç görmedim….

Ben bu dünyayı anlayamadım sevgili…

Belki de en iyisi bu dünyadan gitmek…

Olmaz sevgili...

Sen yoksun diye bırakıp gitmem hiç bir şeyi...

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..