Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ve sonunda...

Ve sonunda...
 

Hafta sonu yapılan veli toplantısına kaynaştırma öğrencilerimden bir tanesinin velisi geldi. Çok şükür…

Meğer kadıncağız öyle dolmuş ki sanki yıllardır kimseyle konuşmamış, içini dökmemiş. Beni buluverdi karşısında dert yanacak. E, be teyzem kim kime dert yansın şimdi?

Çocuğunun okulda yaptıklarından haberi yokmuş-kısmen- Sadece köpekleri öptüğünü (ağzından) ve çöpleri karıştırdığını biliyormuş. Çöpe atılmış yiyecekleri ve panodaki gazeteleri yediğini, el hareketi yaptığını, küfür ettiğini ve son olarak köpeğin poposuna (kibarcası bu, siz anlayın işte) parmağını sokup sonra parmağını yaladığını bilmiyor. Ona göre diğer kaynaştırma öğrencisiyle bir araya gelince -onun deyimiyle- kuduruyorlar. İki veli de diğerinin çocuğundan şikâyetçi. Ortada kalan bizler, gün boyu sinir krizleri geçirmekten başka ne yapsın?

İki hafta önce okulun bütün bayan öğretmenleri saçlarını boyattı. Hem de birbirinden habersiz. Bayanların saçlarını neden boyattığı düşünülürse, varın siz düşünün halimizi…

Sonunda pingui yedim. Bir aydır arıyordum ve sonunda buldum. Silver035’in abarttığı kadar beğenmedim doğrusu. Tamam, güzel ama harika değil. Süt dilimi daha güzel, ben onu tavsiye ediyorum. Silver035’e inat…

Ve sonunda kilo almışsın diye diye beni kilo aldırdığıma inandırdılar ve bugün spor salonuna gitmeye başladım. Hadi arkadaşlarımın eleştirel bakışlarını anlıyorum da aynama ne demeli? O kadar da övmüştüm ince gösteriyor, Seda Sayan’ın kameraları gibi diye. Kızmıştım da… “Hani bana haber verecektin kilo aldığımda, sen de kandırdın beni.” demiştim kendi kendime.

Ama kandırmamış işte. Kandırmamış… Beynim yanlış görmüş gördüklerini, yanılmış…

 
Toplam blog
: 24
: 572
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

Çiçeği burnunda bir öğretmendim geçen sene. Ama öğrenciler o çiçeği koparıp parça parça ettiler sonr..