Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ve Tanrı "Düşün" Dedi II

Ve Tanrı "Düşün" Dedi II
 

Tilkilerim “O kadar çok düşünüyorsun ki, unutkanlık başladı sende” dedi. Nasıl yani dedim. “Her şeyi bölümlere ayırıyorsun, unutuyorsun işte” dediler. Zeus’a rica edecektim yolla bir şimşek diye “Sensiz biz hiçiz” dediler, elimi öptüler, sustum. 

“Hiç anlayamadık, anlatamadık, yıllardır hakkında yazılmadık satır bırakmadık; yeri geldi yerin dibine soktuk, yeri geldi baş tacı yaptık. Kimisi canice cennetten ithal ettiği dayağı uygun gördü ona, kimisi karnından sıpayı eksik etmemeyi erkeklik saydı. “ demiştim ilk bölümde başlarken. Araştırmıştı ya sevgili bilim adamları hani erkekler kadınları anlamamış da neden öylelermiş filan. Listenin bir de 2. kısmı varmış, kaçın beyler! 

1. Televizyonda İlişki/Evlilik Temalı Programlar İzlemek: Şimdi genelleme yaparak bunu bütün kadınlara mal edersek büyük bir yanlışlığın altına imza atarız. Ama izleyenler, bu programların takipçilerini düşünerek söylersem eğer, bu tarz programları gülmek, zaman öldürmek vs. için izleyenler olabilir. Doğrudur, haklılar. Çünkü TV’de o Gündüz Kuşağı dedikleri zaman diliminde hiçbir şey yok! Deneyin beyler! 

2. Yavru Hayvan ve Bebek Fotoğraflarına Bakarken Çıkarılan Sesler: En duygusuz kadın bile tiz bir sesle “ay” der bu tarz fotoğraflar görünce. Nedeni sevecenliği ortaya çıkarmaktır. Abartısı hoş durmuyor yalnız ve ben de anlamıyorum abartısını. 

3. Astroloji: İşte orada durun! Durun yoksa kadınların elinden mutlaka bir kaza çıkar. Birincisi bu olayın cinsiyeti aynen dedikoduda olduğu gibi kalmadı. İkincisi de saplantı yapılmadığı sürece eğlenceli olabilir burç takibi yapmak. Ayrıca bir şeyle ilgilenmek sosyalleştirir, konuşkan yapar insanı. Öğrenin beyler! 

4. Dergi Koleksiyonu: Magazin dergilerini ben de anlamam. Brad Pitt kılıklı adamların kapak olduğu ve tükenmez kalemle defalarca çözülmüş “Nasıl Bir Partnersiniz?” testleriyle dolu dergiler fazla boş zamanınız olduğunu gösterir. (Alınmasın şimdi Cosmopolitan, Elle filan lütfen lütfen!) Ama –kendim de yaptım- işe yarar bir birikimin cinsiyeti de anlaşılmazlığı da olmaz. 

5. Biblolar: Küçük, büyük (hele bir çeşidi var ki gördükçe midem bulanıyor; omzunda bir sepet taşıyan ve sepette de çiçeklerin olduğu, ayaktan dize kadar olan, alçıdan, mümkünse girintilerine pembe bir efekti verilmiş olan kadın heykeli!) olması fark etmez, bir sürü ve gereksiz yere çok olmaları anlaşılmaz bence. Bir iki tane, estetik ve sade olsalar tamam. Ama o fazlayı ben de anlamıyorum. Boş verin beyler! 

6. Bota Sıkıştırılan Pantolon Paçaları: Bunun da cinsiyeti yok artık. Ciddiyim! Paçalar çamur olmasın, kirlenmesin mantığı ile başladı galiba bu akım. Ama benim daha güzel bir teorim var, az sonra! 

7. Ugg ve Plastik Botlar: Ne demiştim demin. Ha, benim başka bir teorim vardı. İşte bu. Anlaşılmaz olan madde cevabı kendi içinde veriyor. Birincisi Ugg denen bot belli ki üşümemek için tasarlanmış ama ayaklara yapıştı malumunuz. Taklidi, gerçeği, kahverengisi, mavisi, siyahı fark etmiyor. Giyiliyor ve çoğu kez kötü görünmeye devam ediyor ki bu konunun anlaşılmaması konusunda erkeklere katılıyorum. İkincisi ise benim teorim oluyor. Plastik botların çıkış noktası (tabirimi mazur görün, kimseyi rencide etmek amacında değilim) “Amele Çizmesi”dir. Evet, yanlış okumadınız. Sarı hani, inşaatlarda giyilenlerden bahsediyorum. Aksini iddia eden şöyle gelsin. Susun beyler bayanlar! 

8. Kuaför Masrafları: Bence bunu anlamamak yerine sevinmelisiniz beyler. Çünkü çoğu kadın kendim için yapıyorum dese de üzgünüm bütün bu süslenme ve kuaför masrafını vs. sizin için, size güzel gözükebilmek için yapıyor. Bakımsız kadınlara bakmayan sizsiniz. Kendi istediğiniz ile anlamadığınız olay bir yerde aynı. Çelişmeyin beyler! 

9. Romantik Cinsellik: Bunda da anlaşılmayacak hiçbir şey yok. Sadece “med-cezir”’den oluşan hiçbir eylem kadını mutlu etmediği gibi, az sonra bu cümleme itiraz edecek erkekleri de mutlu etmez. Bir yataylık başlatacaksanız bunun yavaş ve hassas olması gerekir. Ve cidden bunda anlamayacak hiçbir şey yok, anlayın beyler! 

10. Romantik Komedi Filmleri: Erkekler aksiyon/gerilim vurdu kırdı izlerken güzel, kadınlar romantik komedi filmleri izleyince mi kötü yani? Evet kötü. Çünkü oradaki aşkları aramak ve oradaki tatlı, düşünceli adamı bulmaya çalışmak gibi beyhude çabalar içine giriyorlar. Erkekler de durumu “anlamıyor” tabii. İzleyin beyler! 

Sonuç mu? 

Sevin, sevin ve sevin. 

Saygılar efendim…. 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..