Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ve Tanrı "Düşün" dedi

Ve Tanrı "Düşün" dedi
 

"Farklı Düşünmek"


Tilkilerim toplantı yapıyordu benden gizli. İçerledim çokça. Yakaladım birini “Benden bir şey saklayamazsınız” dedim, “Her şey tam da bu yüzden” dediler, sustum. 

Hiç anlayamadık, anlatamadık, yıllardır hakkında yazılmadık satır bırakmadık; yeri geldi yerin dibine soktuk, yeri geldi baş tacı yaptık. Kimisi canice cennetten ithal ettiği dayağı uygun gördü ona, kimisi karnından sıpayı eksik etmemeyi erkeklik saydı. 

Kadınların bazı davranışlarını anlamamış erkekler. Sevgili araştırmacılar sağ olsunlar işleri güçleri yine kalmadığı için bunların en popüler olanlarını derlemişler, toparlamışlar, bana da sizi uyarmak düşmüş. Sorgulamayın beyler! 

1. Yatakta Birçok Yastık: Estetik Kaygısı. İşte her şeyin sebebi bu. Gerçi bunu yapan kadınlar “genç” diye atfedilenler olabilir. Ya da buna “can sıkıntısı” da diyebiliriz. Süsleme ve süslenmek bir ihtiyaçtır, anlayın beyler! 

2. Aynı Renkte Birçok Ayakkabı: İşte bu konuda yanlışsınız beyler. Bir kere bir kadın ayakkabı alırken rengine bakması dışında modeli ile de ilgilenir. Rengi aynı olsa da mutlaka modeli başkadır ikinci ayakkabının. İhtiyaç diye bir şey duydunuz mu, duymadı iseniz öğrenin beyler! 

3. Koyu Renk Oje: Bunu anlamayacak ne var ben de anlamadım. Doğru sürüldüğünde çok güzel gözükür ki sanmıyorum erkekler de sevmesin!? Ama siyah için hakikaten iki kere düşünmek lazım. Bir de kısacık bakımsız ve boğumlu ellerde korkunç olur koyu oje hatta ojenin direkt kendisi. Bakın ben de onları anlamam. Varın siz de anlamayın beyler! 

4. Alacakaranlık (Twilight) Serisi: Kitaplarının hepsini okumuş biri olarak söyleyebilirim ki ben de anlamıyorum bunu. Şunu diyebiliriz ama; vampir karakterlerinin soğukluğu, çekiciliği(!) kadının ilgisini çekebilir. (Edward denen karakter inanılmaz çirkin hatta Bella berbat bir kız, kusura bakmayın ben erkeklerden yanayım). 

5. Deli Gibi Ağlamak: Üzülmek, kırılmak menşeli ağlamayı hepimiz anlarız. Bunun abartısını da anlarız. Ama gözyaşlarına sığınmayı, onu silah olarak kullanmayı anlamak için Kadın çarkı lazım. Deli gibi ağlıyorsa bir kadın –gerçekten- varmayın üzerine, oluruna bırakın, sessizleşin, sarılın, sevin. 

6. Kokulu Mumlar: Hiç zorlamayayım ve özetleyeyim: Güzel kokuyorlar, bitti. 

7. Sosyal Ağ Profillerini Sürekli Güncellemek: Kusura bakmayın da bunun erkeği kadını yok herkes yapıyor çünkü. Hatta “bağımlılık” yaratmış durumda şu “(a)sosyal” ağlar!El ele kol kola gezin hanımlar, beyler, sevin, sevilin! 

8. Dedikodu: Bunu da kabul edin herkes yapıyor. Cinsiyetsizleşti dedikodu da. Birinden “bahsetmek” bile dedikodu oldu! Kim kiminle nerede nasıl tabanlı programlar neden çılgın gibi izleniyor sanıyorsunuz. “Ya meraktan ya meraktan”…. 

9. Chuck Bass: Bu adamı tanımıyorsanız okumayın bu maddeyi, es geçin. Yok biliyorum var ya “Küçük Sırlar”ın orijinali hani “Gossip Girl” var oradaki “zengin ve çekici” velet değil mi diyenlere de diyeceğim şudur: Sağlam bir karakter kesinlikle. İntikamcı, acımasız, yıkıcı vs. Kadınlara da bu yüzden çekici geliyor. Ulaşılamayan ciğer mındar olmuyor. Kıskanmayın beyler, Chuck Bass gerçek bile değil! 

10. Ekonomik Kriz Sürerken Alışveriş: Krizden nasıl çıkılıyor, ülke kalkınıyor sanıyorsunuz? Her zaman kadının kıyısında, köşesinde birikimi vardır. Zor zamanlarda onu harcar. Kredi kartı tehlikesi biraz korkutucu ama kadınlar hesabını bilir beyler, kızmayın! 

 

Saygılar efendim…. 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..