Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Ve yine bir Kalp kırıklığı

Ve yine bir Kalp kırıklığı
 

Ben böyle şeyler düşünürken... Anladım ki o bambaşka düşüncelerde...


Çok isterdi şiirlerini herkes okusun

Sayfalar dolusu şiir yazardı

Bakmayın, güzel de olurdu yazdıkları

Herkes okur muydu, orasını bilemem

Ama mutlaka okurdum ben...

 

En büyük hayaliydi

Bir gün kitabı çıksın

Kitap olsun yazdığı şiirleri

 

Kendisini hiç görmediğim halde

Şu ince yüreğim dayanamadı yine

Hemen koyuldum işe

Tüm şiirlerini düzenleyip

Başladım kitap haline getirmeye

 

Araştırdım, sordum, soruşturdum

Anladım, gücüm yetmezdi kitap evlerine

Ama yine de dedim ki kendi kendime

Olsun; sen kitap haline getir yine de

Hiç olmazsa mutluluğunu yaşasın

Şiirlerini görmenin bir kitap içinde...

 

Yolladığım kitap eline ulaştığında

Sadece gözlerindeki mutluluğu hayal ettim

Hiç beklemediği bir anda

Yine bir insanı sevindirmenin

Mutlu etmenin hazzını yaşamak istedim...

 

Ben böyle şeyler düşünürken

Anladım ki o bambaşka yerlerde

Bambaşka düşüncelerde

Ve bir gün, hatta tam da bu gün

Öyle bir cümle kurdu ki bana

Kırdı attı kalbimi

Ve o ince yüreğim, şimdi paramparça...

  

 
Toplam blog
: 6
: 1085
Kayıt tarihi
: 18.01.14
 
 

Hakla İlişkiler mezunuyum, Proje Yönetimi üzerine çalışıyorum. İçimden gelenleri, içimden geldiği..