Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Ve yine buldum seni...

Ve yine buldum seni...
 

Seven bir adım attı
Sevilen de ona ellerini uzattı

Zaman kaybolmamıştı,
Ziyan olmamıştı günler ve aylar…
Sessizlik ve gürültüyü aynı anda yaşarken
Bedenler ayrı, kalpler birdi…
İçlerindeki sevgi, dışlarında küslük ile
Gözyaşı dökmeden ağlarken,
Pekişen sevdalarına mahpustular…
Yürek küs iken sevdiğine mahpustur
Küslük ise sevgidir, özlemdir, tutkudur
Duyulmayan feryatları sevgiliye ulaştırır

Seven bir adım atar
Sevilen de ona ellerini uzatır
“Ve yine buldum seni” der…

Başka söze gerek var mı?


Bojidar Çipof
4 Kasım 2015 Yeşilköy


http://www.antoloji.com/ve-yine-buldum-seni-siiri/

 

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..