Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

VEBADAN KORONAYA

VEBADAN KORONAYA

'' Tüccarın biri bir gün yolda veba hastalığı ile karşılaşır.
Endişeyle vebaya bakar ve
" Nereye gidiyorsun ?
" diye sorar.
Veba, " Bağdat'a " diye yanıtlar.
“ Kaç kişinin canını alacaksın ?” diye tekrar sorar Tüccar.
Veba,
“ Çok değil, sadece 5 bin kişi ” der.
Aradan zaman geçer ve Tüccar yolda yine vebayı görür. Bu arada Bağdat'ta vebadan 60 bin kişinin öldüğünü duymuştur.
“ Bana 5 bin kişiyi öldüreceğini söylemiştin. Oysa sen 60 bin cana kıymışsın ” diye çıkışır vebaya.
Veba ise gayet sakin ve kendinden emin,
“ Ben 5 bin kişi öldürdüm. Geriye kalanı korkudan öldü ” der. ''

Bizde de korona 1000 kişiyi öldürdü. Diğerlerini ekmeksiz, kolasız, Luppo suz kalırım diye sokağa çıkanlar öldürecek. 

Neydi o 10 nisan akşamında ki ekmek kuyrukları, ekmek kavgaları, adeta talan edermiş gibi marketlere koşturma ?.

 Ne sosyal mesafe kaldı, ne de korona korkusu? Başarılı bulduğumuz Sağlık Bakanı ve binlerce çalışanın kaç aylık emeği heba edildi. İnsanımızı koronadan çok kurallara uymama, boşvermişlik öldürecek.
 

" Akıl sağlığımızı da da korumalıyız. Bozulan psikoloji, vücut direncini dibe indirir.."

 

 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..