Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Veçhi göründü

Veçhi göründü
 

Haddimize düşmez söylerim haşa.Her ne yana dönsem Veçhi göründü


Gezindim cihani bir baştan başa
Şöyle bir bakındım canlar göründü
Haddimize düşmez söylerim haşa
Her ne yana dönsem Veçhi göründü

Öyle bir üstad ki görünmez göze
Anlatayım desem hiç gelmez dile
Ne mana içinde nede Maddede
Müteşabih dedim Muhkem göründü

Bir kapı açıldı içeri girdim
Hoş sefa getirdin dedi sevgilim
Bu ne güzellik sende güzelim
Demeye kalmadı iblis göründü

Kaçayim dedim nefsin elinden
Kaçtım bir zaman kendi kendimden
Dört yanımı saran adu dilinden
Tam bezecektim Rahman göründü

Nerdesin dedim yetiş el aman
Az dur hele dedi vardır daha zaman
Dedim imtihanın ama pek yaman
OKU deyü emretti kuran göründü

Garibim muhtacım yetimem medet
Ne dilersen dile, kabulüm emret
Dedim elbet vardır sende bir cennet
Yer gök inledi cehennem göründü

Beri gel beri gel şaşkın Çelebi
Gezme cihanda böyle serseri
Benim deyü sardı kolum güzeli
Eyvah ferman geldi ölüm göründü

Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..