Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

veda...

veda...
 

çok uzağa gitme..

git de;

bana çok uzak olma!

ol da,

yanımda hissettir kendini..

vedalar ağlatır beni...

ama sen ağlama!

ben senin ardından bakarken,

sen arkana bakma!

bak da el sallama..

bir başlangıcı,

bir de sonu vardır ayrılıkların..

bu ne ilk,

ne de son veda...

uzun olacak ayrılıkların..

bir şeyler unut gitmeden,

çorabının tekini,

ya da tel tokanın birini..

ya da sen kokan çamaşırını..

yastıgında saç telini..

ne bileyim, unut işte bir şeyleri..

giderken bebegim.. sen giderken

gözlerime bakma e mi?

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..