Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Veda - Allah'a emanet ol

Veda - Allah'a emanet ol
 

Vedaları hiç sevmem.

Bir yere giderken, birini bir yere uğurlarken, günün sonunda evlere dağılırken, tatile çıkarken... Ya da birini hiç dönmemek üzere gidişini izlerken... 

Sevmem o sahneleri. Zaten ölüm ayırmadıktan sonra yine görüşeceğiz, yine karşılaşacağız. Hem ben, veda ederken ''Allah'a emanet ol '' derim kimin yanından ayrılıyorsam.

''Kişi, sevdiğini Allah'a emanet ederse, O'nu bir daha görmeden ölmezmiş. '' 

Sevemedim vedaları ben.

Kimi vedalar kayanın üzerinden tozu süpürür gibi, kimi vedalar ise diri diri mezara girmek gibi. Öznesine göre değişiyor bu aslında. 

Dramatize etmeye de gerek yok; ancak, kim - sizin için ne ifade ediyorsa el sıkışmanızın, sarılmanızın, ses tonunuzun bile şiddeti değişiyor vedalarda. 

Hatırlayın, öyle olmuyor mu ?

Ben vedaları Allah'a emanet ederek, son nefesi henüz vermeyeceğimizi hesaba katarak ediyorum hep.

Evden çıkıp, ekmek almaya giderken bile.

Kime emanet edeceğim başka ?

Emanetimin emin ellerde olduğunu bilirim böylece. Ve sonra kulluğuma yakışır şekilde geri isterim.

 

Vedalar sevilir mi hiç?

Hayır.

 

Ama, Allah'a emanet ettim ben de.

''Allah'a emanet ol'' dedim...

 

https://www.youtube.com/watch?v=xDsshPEtKio

 

(Bu yazı kamu spotu niteliğinde olsun.)

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..