Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '16

 
Kategori
Aile
 

Veda Mektubu...

Veda Mektubu...
 

BİR ANNENİN, EŞİN, SEVGİLİNİN, HAYAT ARKADAŞININ, ARKADAŞIN VEDA MEKTUBU


İyi ve kötü bazı haberlerim var. Kötü haber görünüşe göre ben öldüm.
İyi haber ise bu yazıları okuyorsan öteki tarafta wifi var :)
Bu sözün sahibi 36 yaşında ölen Heather McManamy. O bir anne, eş, çocuk, arkadaş vs...
Sanki beni anlatıyordu. Kendimden o kadar çok şey buldum ki içinde. Ağladım. Mektup bitene kadar ağladım.
Belki duygusal olduğum için, belki anne olduğum için, belki kadın olduğum için, kim bilir belki de insan olduğum için.
Sizlerde okuyun lütfen.
Okunan hiç bir şeyden zarar gelmez. Ben görmedim. Küçüklüğümden beri bu böyledir. Ne bulsam, görsem okurum.
Bilgi kazanılır, lööööp diye gelip sizi bulmaz...
Jeff McManamy ile evli olan ve 4 yaşında Brianna adında bir kızları olan çiftten, Heather’e 2013 yılında meme kanseri teşhisi konulmuş.
Teşhisten 3 yıl sonra da Heather hayata veda etmiş.
Her zaman gülümseyen, neşeli, pozitif bir insan olan Heather McManamy, Sevdiklerine veda etmeden gitmek istememiş.
Ve ölümünden birkaç gün sonra Facebook hesabında otomatik olarak çıkacak bir veda mektubu yazmış...
Yazının sonunda Facebook linkini de vereceğim.
Kendi dilinden okuyabilmeniz için. Çeviriyi ben yaptım, sonuçta insanoğluyuz eksiklerim olmuş olabilir...
Bu mektubu kısa sürede binlerce kişi gözyaşları içinde okumuş...
Mektubunda Hayatın ne kadar güzel olduğunu, her anının dolu dolu yaşanması gerektiğini anlatmış.
Doktorlarına, ailesine ve sevdiklerine teşekkür etmiş. Ailesine bazı önerilerde bulunmuş.
Kızına mezuniyetinde, ehliyet alınca, çocuğu olduğunda ve onu ilk kez emzirdiğinde ve buna benzer özel günlerinde açıp okuması için bir koli dolusu zarf bırakmış.
Herkese Merhaba
Sizlere iyi ve kötü bazı haberlerim var.
Kötü haber görünüşe göre ben öldüm. İyi haber ise bu yazıları okuyorsan öteki tarafta wifi var :)
Evet bu berbat bir şey. Kelimelerle anlatılamayacak kadar berbat bir şey ama ben çok mutlu bir hayat yaşadım.
Sevgi ve neşe dolu inanılmaz arkadaşlarla yaşadım ve çok sevindim.
Geçmişe baktığımda hiç pişman değilim. Enerji dolu yaşadım, şanslı olduğumu düşünüyorum.
Hepinizi çok seviyorum ve teşekkür ediyorum.
Din ne olursa olsun, bir dine sahip olduğum için mutluyum. Ancak dindar değilim.
Lütfen, lütfen, lütfen Brianna’ya cennette olduğumu söyleme. Bunu söylersen onu terk edip başka yere gittim diye düşünür. 
Onun zihninde başka yerde olmayı tercih ettim. Aslında kızımla burada (dünyayı kast ediyor) olmak için her şeyi yaptım.
Kızım ve seninle (eş) burada olmayı tercih ederdim.
Doğruyu anlayacağı zamana kadar ona cennette olduğumu söylemeyin. Kafası karışmasın.
Cennette değilim çünkü. Buradayım. Sadece berbat vücudum bana sırtını döndü.
Benim enerjim, Benim kahkahalarım, Benim aşkım, o inanılmaz anılarımızla buradayım.
Lütfen acıma ve üzüntü ile düşünmeyin. Gülümse, çünkü çok eğlendik birlikteyken.
Lanet olsun, insanları üzmekten nefret ediyorum. İnsanların gülmesini ve güldürmeyi her şeyden çok seviyorum.
Sonumun trajik olduğunu düşünmek yerine, sevgi dolu gülücüklerle güzel anılarımızı düşünün.
Lütfen Brianna ile olan anılarımızı anlat. Böylece onu ne kadar sevdiğimi bilir.
Ve onunla daima gurur duyacağımı söyle (burayı havalı ve kalın bir ses tonuyla söyle lütfen) .
Onun annesi olmayı hiçbir şeye değişmezdim. Hiçbir şeye.
Dünyamıza gelene kadar onunla geçen her anın mutluluk dolu olacağını bilemezdim.
Kanserden öldüğümü söyleme. Kanser benden hemen hemen her şeyi almış olabilir ama asla sevgimi alamadı.
Mutluluğumu sevincimi alamadı.
”Hayat ile olan savaşı bazen vahşice, rastgele ve adil olmayan bir şekilde kaybederiz.”
Bu lanet olası savaşı ben kaybetmedim.
Kanser ile yıllarca bir şekilde yaşadım ve bunu çok büyük bir zafer olarak görüyorum.
En önemlisi Hayatımı inanılmaz kılan ve çok sevdiğim en iyi arkadaşım olan Jeff ‘in sevgisi ile 10 yılımı geçirmek oldu.
Gerçek aşk ve ruh eşi diye bir şey varmış.
Her günüm neşe doluydu, aşk dolu Jeff hep yanımdaydı. O galiba evrenin en iyi kocası.
Benim kanser saçmalığımda, bir çok insan kaçmak isterken o hiç tereddüt etmedi.
Hatta en kötü günlerde bile birlikte gülmek için bir yol bulduk.
Onu hayattaki her şeyden çok seviyorum.
Ve ben gerçekten böyle bir aşkın sonsuza kadar yaşamaya devam edecek kadar özel olduğuna inanıyorum.
Zaman bu dünyadaki en değerli şeydir ve Jeff ile uzun zamandır hayatımı paylaştığı için minnettarım.
Seni seviyorum, Jeff.
Bu muhteşemlik ve aşkımızın sonucunda, hayatımıza Brianna gibi harika bir şeyin gelmiş olduğuna inanıyorum.
Kesinlikle kalbim veda etmeye mecbur. Yapmak zorunda olduğum son şey seni üzüyor. 
Zamanla, beni düşüneceğini umuyorum ve gülümse, çünkü nefes kesici bir hayatımız vardı.
Google’dan Fizikçilerin makalelerini bul ve daima sizinle beraber olacağımı bilimsel bir gerçek olduğunu oku.
Elimden geldiğince (ürkütücü bir şekilde, mümkün) yanında olacağımı biliyorum.
Benim dünyam sensin ve kelimelerden daha fazla birlikte geçirdiğimiz her saniye seni sevdim.
Arkadaşlar, hepinizi çok seviyorum, bu harika hayat için teşekkür ederim.
Ve bana böyle inanılmaz bir özen gösteren muhteşem doktorlar ve hemşireler için teşekkür ederim.
Bu ekip bana mümkün olan en iyi günleri yaşattı, bundan şüphem yok.
Kalbimin derinliklerinden, tüm arkadaşlarıma sağlıklı ve uzun bir hayat diliyorum.
Eğer cenazeme giderseniz, lütfen cenazemden sonra bara gidin. Hatta benim için barda dans Partisi yapın.
Yaşamın güzelliğini kutlayın bir parti ile. Beni de bilirsiniz partileri kaçırmak istemem.
Ve inanıyorum ki bir yolunu bulup orada olacağım.
Uzun bir veda oldu, görüşürüz.
Lütfen bana bir iyilik yap ve her gün bir kaç dakika yanında olduğumu hayal et.
Şunu sakın unutma, her gün çok önemli…......
 
HÜLYA ÇAKICI
 
 
Toplam blog
: 822
: 574
Kayıt tarihi
: 19.12.15
 
 

Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Akdeniz Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Fakültesi ve..