Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Veda

Bazı anlar vardır, içinizden hiçbir şey yapmak gelmez. Eliniz ne kalem tutmak ister ne de bir tencere. Hayatla bile bile bir kavgaya tutuşursunuz. Ben o anları o kadar çok yaşadım ki, ama hala alışamadım galiba. Ölüme de alışılır mı zaten? Bütün hayatlar geçip giderken, bazıları dünyadan, bazıları memleketimden, bazıları da yalnızca onu tanıyanların yüreklerinden bir şeyler alır beraberinde. Onları tutmaya çalışmanız bir işe yaramaz. Herkes günün birinde kayıp gidecek, bir yerlerden birileri için. Bu biliyorum, defalarca yaşadım, ama yine de gel yüreğine anlat sen. İşte bu birkaç gün içinde de bizim yaşamımızdan bir dost kaydı gitti. Onu yolcu ettik.Üzüldük, sevmiştik onu, sözlerini, tuttuğu takımı, kahkalarını, esprilerini. Sevindik, bilemedi neler çekeceğini yaşasaydı. Geride kalan hoş bir sedâ. Paylaşılan güzellikler, sohbetler, anılar. Marifet tatlı bir hüzünle onu yaşamak.

Yolun sevgi ve ışık olsun Anıl Bey….

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..