Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Veda

Genctim, lise yillarimdi ve GS yillardir sampiyon olamiyordu, öyle fanatik degilim ama tuttugum takiminda sonuna kadar arkasinda dururum. Arkadaslar biz GS liler ile alay ediyorlardi cünkü Derwal ve Mustafa Denizli li GS yine son haftalara girilirken maglup olmuslardi ve sampiyonluk gitti gözüyle bakiliyordu. O zamanin modasi beyaz basketbol spor ayakkabasi alinmisti bana ve ben her kenarina GS ve buna benzer motiflerle boyamistim. En sonunda arkadaslarin dalga gecmesine dayanamadim ve dedimki egerki bu sezon GS sampiyon olamazsa bende bu spor ayakkabasini yirtip atacagim dedim. Ayakkabi benim icin degerliydi, yirtarsam ailem bir daha zor alirdi ama yinede GS sevgisi ugruna feda edecektim. O sene büyük bir süpriz oldu ve GS sampiyon oldu bende spor ayakkabimi kurtardim.

Simdi bu hikayeyi anlatmamim sebebi bu hafta sonu oynanan GS-FB derbisiyle ne alakasi var derseniz benim icin cok alakasi var. Bende su an itibaren ligin sonuna kadar GS maclarini izlememe karari aliyorum ve GS maclarina VEDA ediyorum. Bu sene iyi baslayan bir GS ve her hafta dahada gücsüzlesen dahada demorilize olan bir GS var karsimizda. Hafta sonu oynanan derbi yerine gidip bir hali saha maci izleseydim daha cok zevk alirdim. Sahaya cikan kadrolara bakildigi zaman Daum beraberlige oynayan, GS ise galibiyeti daha cok isteyen taraf görünüyor, kadrolar itibari ile ama orta sahaya bakiyorsunuz GS de kosan baski yapan ama teknik kapasiteleri zayif bir orta saha, FB de ise tam tersi Selcuk haric digerleri daha cok teknik presi kosmayi cok sevmeyen tipte oyuncular. Beraber izledigimiz FB li arkadasa mac esnasinda aynen bunlari söyledim ve ekledim, eger ki FB nin teknik kapasitesi yüksek orta saha oyunculari bu mac icin kosar pres yaparlarsa iste o zaman GS icin cok kötü olur dedim ve FB li oyuncular GS li oyunculardan daha cok kostular daha cok mücadele ettiler. Maci izlerken geriye yaslanmis bir GS defansi ve ileriye uzanmis bir Gs forveti vardi, yada söyle diyelim ortada kuyu var yandan gec, ne kosan ne mücedele eden nede teknik bir orta saha.

Veda ediyorum GS li ekranlara , bir insan cok sevdiginden ayrilmasi gibi hüzün veriyor ama bir insan hem cok sever hemde sevdigine baktikca aci cekiyorsa gitmeli o diyarlardan ve ne zamanki sevdiginin yüzüne bakinca aci cekmiyecekse geri dönmemeli, bende sevdigime bakamiyorum, bakinca icim ciz ediyor icim yaniyor bakamiyorum, bakmak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 26
: 2181
Kayıt tarihi
: 24.03.10
 
 

Ege üniversitesi mezunuyum, Su anda yurtdışında yasiyorum. İlgi alanlarım Futbol, Kültür ve siyas..