Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Veda

Veda
 

İZMİR


Hatıralar gelecek zamanı tutuşturmaya çalışıyor ne zamandır... Gülen gözlerim dalar oldu uzaklara, yorgunluğum parmak uçlarımdan sızmak üzere ve ben gelecekten korkuyorum. 

Yaptıklarım yapacaklarımın habercisi şu aralar. Kafamda binbir sorular işin içinden nasıl çıkıcam bilmiyorum. Uzaklardan bir haber bekliyorum belki de... Yıllar ne çabuk geçmiş oysa... Ne ara bu kadar büyüdüm ben ? Ne ara bu kadar sorumluluk yüklendim ben ? 

Eksik bişeyler var farkındayım. Herkese göre her şey tam iken eksik bişeyler var farkındayım. 

Bazen isyan edesim geliyor. Aslında yapmam öle şeyler nedendir bilinmez; biraz da hırçınım bu aralar.. Gözlerim kararıyor, cesaretim yüreğime yenik düşmez umarım. Kararlıyım hayatım için doğru kararı vermeye.. Düşünüyorum. Biraz cesaret topluyorum. Gözlerimi geçmişten kaçırıp geleceğe dikiyorum. Kendimi güçlü hissetmeye çok ihtiyacım var. 

Karanlıklarda geleceğin korkulu düşlerini görmektense uzun süre karanlıkta mı kalmak doğru ? İşte bunu bilmiyorum. Hızlı adımlarla arkama bakmadan yanıma aldığım bi kaç bişeyle kaçmak istiyorum buralardan.Kimseye veda etmeden kırık kucaklaşmalarla... 

 
Toplam blog
: 4
: 281
Kayıt tarihi
: 25.01.11
 
 

Merhabalar; Ben Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencisiyim. 20 yaşındayım. Kendi ayakları üstünde durmaya..