Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

17 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Veda

Hayatı da sevdim seni de,
Hayatı seni sevdiğim gibi sevdim ben
Dedim…
Güldü ve gitti!
Bir seyirciyim sanki
Küçücük sahnelerde oynanan oyunların
Kabullenmeli miyim sensizliği
Anlamalı mıyım sessizliğini
Oysa ben ne kabullenmek istiyorum
Sensizliği ne de
Anlamak istiyorum sessizliği
İsyan ediyorum her gece
Bağırmak istiyorum var gücümle,
Ağlamak istiyorum
Gözyaşlarımı gizlemeden,
Gururluyum ama
Saklanmak istemiyorum gururun arkasına,
Anlatmak istiyorum ‘beni’ sana…
Dinler misin bilmiyorum ama
Ben dinlemeni istiyorum…
Aynada asılı duran benliğimi
Bir an için orada bırakıp,
Yürüyüşe çıkıyorum duygularının
Var olduğu noktaya doğru…
Kendimi görüyorum
Sırı dökülmüş aynadaki gibi
Belli belirsiz…
Bir ipin ucunda çaresizce,
Boşlukta kıvranıyor bedenim,
Bir yanımda hüzün,
Diğer yanımda mutluluk…
Hüzne dalmış gözlerim, donup kalmışım,
Hiç bir şey yapamıyorum…
Geleceğim yanına elimde “biletim”
Ne sesim çıkıyor, ne gücüm yetiyor
Yüreğimi çekiştirip duruyor hasretin.
Bense sessizce bir köşede
İzliyorum seni çaresiz
Acıyor her bir yanım
Dökülüyor tel tel bedenim…
Bir yanda sensizlik bir yanda sessizlik,
Sessizliği mi yaşamalıyım
Yoksa sensizliğe mi alışmalıyım
Yalnızlığı içime çeke çeke…
Bilemiyorum be gülüm.
Hayatı “Sevdiğim gibi Sevdim”
En iyisi gitmekte gidemiyorum ki,
Ne bir selam
Ne de bir basit “veda…”
Bir ölü gibi,
Bir dilsiz gibi,
Bir taş, kaya gibi “Susuyorum”
Önce elimi tutan sonra bırakan,
Kadere isyan edip
Dönüş biletimi yırtıp atıyorum…

Erdoğan Özgenç
Adana 17.03.2013 13.10

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..