Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Veda

Veda
 

Siyah beyaz fotoğrafların arka bahçesindeyim,
 
Bir birine ekleyip duruyorum, sabahları akşama,
 
Düşen bir yaprağa bağladım umutlarımı,
 
Bütün özlemlere havlu attım gidiyorum.
 
 
Sadece mutluluğu düşleyip onun peşinden koşan,
 
Ve ona sahip olmak isteyen,
 
Elindekilerden de oluyormuş geç anladım.
 
 
Buz kesmiş bakışlarınla birde sen vur tokadını,
 
Yarınlara kanat çırpan akbabaların,
 
Pençesinde giden umutlarım.
 
 
Sana uzanan ellerin çaresizliğine,
 
Sende vur zincirleri,
 
Mor menekşeler yetim kalsın.
 
 
Bir balon için hıçkıra hıçkıra ağlayan çocukların,
 
Gözyaşları gibi saf ve temiz hatıralarım,
 
Yasak kitapların sayfaları arasında rafa kalksın,
 
 
 
İbrahim Halil SİPAHİ
 
15.01.2013/Adana
 
Toplam blog
: 100
: 1366
Kayıt tarihi
: 12.08.14
 
 

Adana'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adana'da Yüksek öğrenimini Konya Selçuk Üniversitesi Eğiti..