Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Veda

Hiç böyle gülmemiştin benimle,

Bak insan nasıl da içten gülüyor öyle.

Demek ki içindeki mutluğu yüzüne yansıtamamışım,

Oysa şimdi başka gülüşler yerleşmiş o gözlere.

Ne güzelde yakışmış mutluluk dudaklarına,

Başka baharı doldurma,

Sonbaharında ben varım unutma.

Unutma; ben hala hüzünlerimi paylaşıyorum burada.

Bazen gözyaşları döküyorum sessizce,

Ilık ılık içime akıtıyorum özlemini,

Bazen de bir rüzgar alıyor dağıtıyor tüm kafamda dolaşan tilkileri.

Güneş hala ısıtamıyor üşüyen tenimi,

Yetmiyor sıcaklığı,

Nefesimin buğusuna sarılıyorum hala.

Ve hala o gözleri kıskanıyorum başka gözlere benimkinden fazla değdiği için,

Ve hala gülüşünü kıskanıyorum mutlu olamadığımız gülüşleri paylaştığın için,

Bencilce ve delice mutlu olmanı böyle kalpten dilerken,

Başka gülüşlerde kaybolmana dayanamıyorum.

Ve daha fazla acı çekmemek için senden gidiyorum.

Bu gece son kez bir buse gönder,

Öyle içten ve senden olsun ki,

Varlığını ruhumda hissediyim.

Gidişime de sakın üzülme,

Sende sakladığım milyonlarca mutlukları hatırla; her beni hatırana sakladığında.

Kim bilir belki bir gün dönerim tüm acıları yüreğimden söktüğümde...

Belki takvim yapraklarını doldururum boş kalan defter yapraklarına, belki sana yazamadıklarımla doldururum kim bilir.

Sen bilirsin beni özler dururum yine; seninle bütünleşmiş herşeyi...

Sen de özle olur mu?

Sözlerinde bana da yer ver mutlaka.

Ama başkasıyla paylaştırma asla,

Paylaşamam bir satırını içinden geçmiş olacak kadınla.

Boşver yazma sen en iyisi beni,

Sadece hatırda kalmak belki de en iyisi.

Hatıralarda yaşlanmak güzel olacak olsa,

Ben hep canlı tutarım unutma.

Her göz yaşında,

Göz yaşlarım eşlik ediyor olacak unutma!

O yüzden kalbinden gül,

Gülüşün yerleşsin önce gözlerine,

Sonra dudaklarına...

İşte şimdi oldu!

Bak ayna tutuyor hayat şimdi tüm yaşanılacaklara; yansıyor mutluluğun tüm varlıklara.

Şimdi kıskanmıyorum işte,

Çünkü en güzeli değil midir aşkın mutluluk hali.

'Ayrılıklarda sevdaya dahil.' Değil midir...

Ve ayrılanlar hala sevgili...

Sevgili; sevmekten geçer önce ve ilerler...

Geriye dönüşlerin de son durağında yok mudur sevgi?

Hah! Tamam da burdayım işte tam şuan.

Bu gece son kez sarılıcam tüm varlığına,

Yine imkansızı 'senden seni' isteyeceğim.

Tüm dökülmeye yüz tutmuş yıldızlardan.

Bu gece bizim gecemiz olucak.

O yüzden mutlu olmayı asla unutma...

Her tebessümünde ben yerleşiyor olacağım gözlerine.

Gözlerindeki yıldızlar olacağım senin gök yüzünde.

Ve hiç bir gecen karanlık olmayacak bundan sonra,

Her gece, ben aydınlatıyor olacağım dünyanı.

Hep söz verdiğin gibi 'bize' iyi bak,

Bize dair ne varsa içimizde.

Ben de hep iyiliklerle bakacağım tüm güzelliklere.

Sana baktığım gibi her gece...

 
Toplam blog
: 11
: 131
Kayıt tarihi
: 19.05.17
 
 

Şiir sessizleşince, kalbin ritmi devam eder aşkla... ..