Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Veda

Veda
 

Sessizce tükenmiş herşey


Özetle; Bu benim yıkılışım. Bu benim hazin sonum. Bu benim bir daha geriye dönüşü olmayan yolum. Bu benim siyahım. Ben hep griydim. Rengimi buldum. Yastayım çünkü o öldü. Geçirdiği elim kazada hayatını kaybetti. Bak bu daha az acıtıyor. Başımız sağolsun. Toprağı bol olsun. Onlu hayallerimi gerçekleştirimeden göç etti sonsuz diyarlara. 
Bana hep "benden önce ölürsen sensiz kafayı yerim" derdi. O benim kalbimde öldü. 
Bir insan artık geri dönmeyecek birini bekleyemez.
Hatırlar sadece ama belli bir süre sonra bu duruma alışır geçer.
Yaşamayan birisi ne duruma düşerse düşsün artık öldükten sonra bir anlam ifade etmiyor.
Kırgınlığını anlatıcak bir kelime dahi bulamayacak kadar kırılmak. Bak işte burası son. İnsan susuyor insan büyüyor. İnsan alışıyor. İnsan anlam veremediği herşeye bir gün anlam veriyor. O evreyi tamamladım. Rabbim bana "Yaşa, son kez yaşa onunla acıyla tatlıyla sonra sabret, canını yakıcam ama acına sahip çık seni toparlıyorum şimdi veda et" dedi.
Belirsizlikten toparlıyor, korkularımdan toparlıyor.
Yaşadıklarımdan sıyrılmam için bu bir ışıktı. Parladı ve söndü..
Beraber dinlediğimiz şarkılar burada hafızalardan silindi.
O öldü ben sevdim, sevdim, sevdim, sevdim. 4 mevsim sahip çıktım şimdi veda ediyor kalbim.

 
Toplam blog
: 7
: 189
Kayıt tarihi
: 13.10.17
 
 

Artık 23 yaşında, herkesle mücadele etmeyi öğrenmiş cesur bir birey.. ..