Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Vedana kol kalkmadı

Vedana kol kalkmadı
 

Vedana Kol Kalkmadı


Ekime hasret düştü kokusunda rayların
Kara tren kalkmadan gelir demişti içim
Sittin sene ayrılık dokusunda ayların
Şaşkınlıkla aradım bulur demişti içim.

İstasyonlar ayırdı sinem bildi kaniden
Nasıl isyan edilmez sev diyorken sözlerin
Ulaşacağım derken haber geldi aniden
Sızısında kaldıysam kara üzüm gözlerin.

Bunca aradan sonra bir görünüp kayboldun
Tren rayı ağlıyordu haz almadım gardından
Madem ki gidecektin? Can bana hangi yoldun
Vedana kol kalkmadı bakıp durdum ardından.

Gönlün çarmıha gerip çekip gitmektir adı
Hiç oldu vakitlerim seni bulup sarmadan
Esip gürlüyor rüzgar talan etmektir badı
Ömrüm vefa eder mi makberime varmadan.

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..