Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Futbol
 

Vedar Okyar’ ı kaybettik. Hoşçakal Güzel İnsan.

Vedar Okyar’ ı kaybettik. Hoşçakal Güzel İnsan.
 

Vedar Okyar’ ı kaybettik. Hoşçakal Güzel İnsan.

Vedat Okyar’ ın hayatını kaybettiğini işyerinde öğreniyorum yine bir Beşiktaşlı arkdaşımdan. Tam o sırada kötü bir haberle yorgun, moralsiz, takatsiz olan ben biraz daha üzülüyorum. Kime sorsanız efendi adam, kendi halinde, değişik bir tarzı var, kimseyi kırmaz-incitmez, söyleyeceğini söyler, abartmadan konuyu kapatır der. Ya da ben öyle diyorum.

Çünkü öyle olduğuna inanıyorum.

Farklı bir insandı, Naif, gerçekçi, açık sözlü.

Bjk Tv’ de yorumlarını izleme fırsatı bulduk onun son birkaç yıldır. Diğer kanallardaki futbol tartışma programlarını hepimiz biliriz. Bağırtı, çağırtı, sen onu dedin ben bunu dedim, hakaretler, aşağılamalar, kayırmalar, suçlamalar. Hiç bulaşmadı Vedat Kaptan o işlere, Bjk Tv’ de Beşiktaş’ ın başkanını eleştirdi, tranfer yanlışlarını, boşa giden paraları. Yanlış duymadınız bunu yaptığı yer Bjk Tv.

Hiç korkmadı programdan atarlar beni, dışlarlar diye. çekinmedi herhangi birşeyden, doğru bildiğini söylerken. İnandığını söyledi sadece. Sonu ne olursa olsun. Başkanın adamı, onun bunun adamı demelerinden se işten atarlar olur biter dedi belkide.

Ne kadar dürüst açıksözlü olduğunun kanıtlarından sadece birisi bu.

Yaşımız itibariyle onu futbol oynarken göremedik, ama Beşiktaş’ ta uzun yıllar oynadığını, kaptanlık yaptığını, çok istikrarlı bir futbolcu olduğunu hep duyardık.

Kariyerinde hiç sakatlanmamış Vedat Okyar. Gerçekten inanılmaz, bu nasıl bir profesyonelliktir. Helal olsun. Günümüzde düzensiz özel yaşantısından dolayı sürekli sakatlık yaşayan, takımına katkı sağlayamayan, oynamadığı halde aldığı parayı takibi haketmeyen o kadar futbolcu varki. Genç yetenek diyerek dört elle sarıldıklarımız, sanki futbol hayatının sonlarındaymış gibi gayri ciddi oynarken, Vedat Okyar’ ın kariyerinde hiç sakatlanarak takımından ayrı kalmayışının önemi daha bir artıyor. Değil mi?

Hoşçakal güzel insan, umarım örnek alınırsın.

 
Toplam blog
: 4
: 626
Kayıt tarihi
: 17.07.09
 
 

25 yaşındayım, Uluslararası bir hazır giyim firmasında çalışıyorum aynı zamanda açıköğretim fakültes..