Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '12

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Vedat Milor ile 11 Mart Pazar TRT HD'deyiz

Vedat Milor ile 11 Mart Pazar TRT HD'deyiz
 

Başak Temel


Merhabalar, ben şanslı bir sunucuyum arkadaşlar :) Hele ki bu program gerçekten çok özeldi benim için… Gurme-yazar Süreyya Üzmez’le TRT HD’deki programımızın konuğu Vedat Milor’du.

Vedat beyi pek çok kişi gibi ben de beğenirim. Eğitimiyle, kültürüyle, çalışmalarıyla bence örnek isimlerden… Gelelim çekimlere :) O yoğun programında zaman ayırıp katıldığı için tekrar teşekkür etmek isterim burada kendisine ekibimiz adına.

Çok keyifli bir çekimdi. Bu program konumuz “Çocuklara Balık Sevdirmenin Yolları”. Ben de iki gurme ile program yapmaktan ayrı bir keyif aldım. Bu pazar (11 Mart ) 13:30'da TRT HD ekranındayız.

Vedat beye sunduğumuz lezzetleri ve yorumlarını burada açıklamıyorum size de süpriz olsun! :)
 

 
Toplam blog
: 22
: 710
Kayıt tarihi
: 12.04.11
 
 

Ortadoğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunudur. Stratejik planlama, kurumsal iletişim, p..