Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Veee... Bir depikkk...

Veee... Bir depikkk...
 

İnsan hayatında dönüm noktaları vardır.

Bir şeye karar verirsin bir gün, dersin ki;

- Tamam artık buradan göç etme zamanıdır, daha çok sevdiğin beğendiğin bir şehre doğru yol alma zamanı…

Kolay olmaz aslında bunun kararını vermek, düşünür taşınırsın doluya koyarsın taşar, boşa koyarsın dolmaz.

Sonra birden, doludan bir yer açıp boşu da doldurursun, bir dilekçe yazarsın efendime söyleyeyim ben; filan falan şu zorunluluk tan dolayı (aslında uydurursun bunu kabul edenlerde bilirler ama, usulden dir efendim) ben artık gitmek istiyorum gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim...

Hep de aklımdan geçer aslında arz değil de emrederim desem ve de hep hayalimizdir, hani piyangodan bir para çıksa da deriz... Gidip şöyleee bir depikle kapıyı açsammmm istifa dilekçemi fırlatsam suratlarına yapamam!!!

- Iıhh, yapamam, gerçekten müdürümüz, bana bu zevki tattıramayacak kadar mükemmel biri...

E e tabi, yönetimimiz çok iyi ama hiç mi kızdığımız ya da öfkelendiğimiz biri yok olmaz mı?))))

Ama bana piyangodan para çıkmadı o zaman ne yapacağım? Onu görmezden geleceğim, ya da argo olacak ama elimi uzatıp... Sonra, hani derler ya zınkkk Erenköy deyip elimi önce uzatıp vedalaşır gibi yapıp sonra hemen geri çekip baş havada diğerleri içe kıvrık parmaklarını geriye doğru atarlar, sonrasında oradan hızla vahşi bir kahkaha ile uzaklaşmak gerek....

Kulakları çıngır çıngır çıngırdasın....

Sanırım şu an biri beni anıyor diye konuşuyordur kesin.))) Bu da benim fantezim.

İçimi bir hüzün kapladı nedense.

Alışılagelmiş düzenini ters yüz edip, yepyeni bir hayata merhaba demek..... Yarın belli olacak, gelişmeler.

Hoş bir ilan gördüm, aslında hoş değil biraz ürkütücü ama…)

Mermer mezar taşları yapan atölyelerden birisinde "30 Mayıs"a kadar KAMPANYA %25 indirim" yazılı pankartını gördüm geçen gün. Ölesim geldi. TÖBEEE..

Bizde kız kardeşim ile otobüs bileti almak için bir yazıhaneye girmiştik

Orada beklerken, bir otobüs muavini içeri geldi.. Sordu içerdekilere;

- Yolcu var mı?

- Yok, dedi yazıhaneci ama mezarlıktan iki kişi alacaksınız...!!!!

Kardeşim ile birbirimize baktık, gülüştük :))))

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..